AutoMAGAZIN - Predstavljamo

Najnovije vesti iz auto industrije

Premijera Lexusa LFA - za 500 odabranih

Premijera Lexusa LFA - za 500 odabranih

Lexus je danas objavio zvanično lansiranje LFA, super dvoseda čiji se početak proizvodnje planira za kraj 2010.godine kao vrhunac Lexus “F” luksuzne serije sportskih automobila. Pretprodaja počinje već danas. Neverovatno brzih reakcija i neobično stabilan čak i pri najvećoj razvijenoj brzini, LFA stvara ohrabrujući osećaj koji otvara novi svet uzbuđenja u vožnji, oživljavajući čula koja vozača podstiču na više načina...

LFA kombinuje veliku snagu, vrhunski dizajn šasije i preciznu aerodinamičnost da bi se postigla neposredna potpuna reakcija vozila koja se odlikuje neprimetnim ubrzanjem sa velikim brojem obrtaja koje odjekuje u samoodređujućoj rezonanci njegovog motora od 4.8-litra V10. Samo 500 vozila LFA biće proizvedeno i prodato u celom svetu. Prototip LFA sada je na izložbi na 41.salonu automobila u Tokiju, koji je otvoren za javnost od 24.oktobra do 4.novembra u centru Makuhari Messe u mestu Makuhari, u Chiba Prefekturi. Specifikacija:

Lexus LFA - glavne specifikacije:
Dužina / širina / visina:4505 / 1895 / 1220 mm
Razmak osovina:2605 mm
Razmak točkova (prednji/zadnji):1580 / 1570 mm
Težina vozila:1480 kg
Sedišta:2
Motor:
Model / Kubikaža:1LR-GUE/4,805 cc
Tip motora:V10 benzinski motor DOHC
Maksimalna snaga:412 kW (560 KS) / 8700 o/min
Maksimum obrtnog momenta:480 Nm (48,9 kgf-m) / 6800 o/min
Menjač:Automatski sekvencijalni sa šest brzina - ASG (Automated Sequential Gearbox)
Pogonski sklop:Motor sa prednje strane, pogon na zadnje točkove
Vešanje prednje / zadnje:Dupla spona / Multilink - više tačaka vezivanja
Kočnice prednje / zadnje:CCM (Carbon Ceramic Material - ugljenik - keramički diskovi / CCM diskovi
Pneumatici:Prednji: 265/35 ZR20 (95Y) Zadnji: 305/30 ZR20 (99Y)
Maksimalna brzina:325 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h:325 km/h
Premijera Lexusa LFA - za 500 odabranih

Više informacija dostupno je na http://www.Lexus-LFA.com Plan prodaje (probno) Broj vozila: 500 Maloprodajna cena koju predlaže proizvođač: Pribl. 375000 U.S. dolara (pribl. 37,5 miliona jena u Japanu) Početak pretprodaje: 21.oktobar, 2009. Izbor za kupce: proleće 2010. Period proizvodnje/prodaje: decembar 2010. – decembar 2012. Dodatni modeli Model sa posebnim izborom boja i model fino podešen kako bi više odgovarao vožnji na stazi (proizvodnja oba ova modela planirana je za početak 2012.)

Premijera Lexusa LFA - za 500 odabranih

Koncept vozila 1. Pakovanje se najbolje pokazalo u osnovnim performansama Snažan i lak Tek razvijeni motor od 4.8-litra V10 odlikuje se izvanrednom snagom, dok materijali male težine (legure aluminijuma, magnezijuma i titanijuma) i vrlo kompaktna veličina (manji od standardnog V8) omogućava optimalno raspoređivanje težine i izvanrednu proporciju snage i težine. Kabina od plastike ojačane vlaknima ugljenika – Carbon fiber reinforced plastic (CFRP) poboljšava visoku čvrstinu karoserije i smanjuje težinu. Ova jedinstvena kabina je 100kg lakša od slične aluminijumske kabine. Detaljna analiza i precizno uklapanje CFRP materijala omogućava visoku čvrstinu i malu težinu. CFRP tehnologiju proizvodnje LFA, uključujući jedinstveno spajanje CFRP sa metalom, potpuno je razvio Lexus. Uravnotežen Komponente relativno veće težine kao što su motor i menjač smeštene su između osovina. Nisko težište omogućeno je upotrebom suvog kartera za podmazivanje, uz smeštanje perifernih komponenti (pumpa za ulje, pumpa za vodu) iza motora. Osim toga, optimalan položaj menjača i rezervoara za gorivo ispred zadnje osovine doprinosi ovom pomeranju mase na sredinu. Tako se prenos težine pri skretanju svodi na minimum što doprinosi izvanrednim performansama i stabilnosti. Komponente manje težine, kao što su hladnjak i električni ventilatori, smeštene su iza zadnje osovine. U kombinaciji sa strukturom koja podrazumeva motor s prednje strane i pogon na zadnje točkove, ta kratka, široka i niska karoserija omogućava da LFA postigne svoj cilj raspodele težine od prednjeg ka zadnjem delu od 48:52. Sa vozačem na centralnoj poziciji Sedište vozača je postavljeno u blizini težišta LFA. Koncept sedišta sa centralnom pozicijom (sa sedištem između prednje i zadnje osovine i bliže sredini između leve i desne strane) omogućen je upotrebom zadnje vuče i vertikalno nameštenog cilindričnog prenosnika momenta i izduvnih cevi čime se smanjuje dužina centralnog tunela. Položaj vozača ima za cilj da obezbedi maksimum povratnih informacija u odnosu automobila i vozača, posebno u sportskim uslovima vožnje ili kad je u pitanju veliko ubrzanje pod snagom gravitacije (G-force).

Premijera Lexusa LFA - za 500 odabranih

2. Uzbudljive performanse objedinjuju izvanredno iskustvo u vožnji Motor sa velikim brojem obrtaja Ventili od titanijuma, klackalice krajnje male težine sa zaštitnim slojem poput dijamantskog i potpuno integrisano donje kućište kolenastog vratila koje smanjuje gubitke pumpanja pri visokim obrtajima (RPM), kombinovani su da bi vozaču pružili neverovatno ubrzanje čak do maksimalnih 9000rpm. Motor LFA V10, namenski konstruisan, daje 90% od svog maksimalnog obrtnog momenta između 3700rpm i 9000rpm. Precizne reakcije Nezavisni, elektronski upravljani prigušni ventili obezbeđuju precizan dovod vazduha u svaki od 10 cilindara, te omogućavaju neposrednu reakciju motora na pedalu za ubrzavanje. Vreme reakcije motora je približno polovina uobičajenog vremena reakcije ventila sa jednom prigušnicom. ASG menjač sa šest brzina poseduje vrlo jake sinhron prstenove i tek razvijeni aktivator menjanja brzina, što vozaču pruža vrlo neposredan osećaj menjanja brzina. Četiri modusa vožnje koji se mogu izabrati i sedmostepeni birač brzine menjanja koji omogućava brzinu prenosa od 0,2 sekunda pruža vozaču viši nivo kontrole. “Track-sized” diks kočnice visokih performansi od ugljenik-keramike – (Carbon Ceramic) CCM i kočioni sistem sa elektronskom kontrolom stvaraju neverovatno snažno, ali stabilno kočenje.

Premijera Lexusa LFA - za 500 odabranih

Upravljanje sa trenutnom reakcijom i privlačna dinamičnost Vrlo lagana i čvrsta CFRP kabina, u kombinaciji sa prednjim vešanjem sa duplom sponom, daju vrlo stabilnu, kontrolisanu vožnju. Detaljno projektovana aerodinamika ima za rezultat elemente kao što su ravan donji poklopac šasije, difuzor i zadnje krilo pod kontrolom brzine, što omogućava precizne reakcije na upravljanje pri svim brzinama vozila, što stvara jedinstvo između vozača i mašine. Sistem “Dynamics Integrated Management” vozila uključuje brojne funkcije dinamičnosti vozila koje pružaju visok nivo stabilnosti i preventivne bezbednosti bez uticaja na namere vozača, posebno u sportskoj vožnji. Uzbudljiv zvuk motora i dizajn L-elegancije Izduvne cevi jednake dužine kombinovane sa duplim izduvnim sistemom jednake dužine provedenim kroz višestepeni glavni izduvni lonac od titanijuma fino podešavaju zvuk izduva. Akustično podešen dodatni rezervoar za gorivo povezan sa 10 pojedinačnih prigušnih ventila stvara moćan zvuk usisnog hoda motora. Usklađivanje zvukova usisavanja i izduva preklapa se u različitim obrtnim momentima da bi se stvorila jedinstvena, uzbudljiva i poletna kombinacija muzičkih numera. Spoljašnji dizajn uključuje brižljivo podešenu aerodinamičnost i upravljanje protokom vazduha. Upotreba CFRP, osim prednosti čvrstine i težine, oslobađa dizajn spoljašneg lima karoserije i daje sveži dizajn L-elegancije super automobila. Dizajn enterijera kombinuje najmoderniji dizajn i tehnologiju instrument table uz brojne pakete unutrašnje opreme prilagođene korisniku kako bi bili po meri najzahtevnijih vozača.

Premijera Lexusa LFA - za 500 odabranih

Lexus PR

Renault otkrio novi model Symbioz - novo doba za porodicu

Renault otkrio novi model Symbioz - novo doba za porodicu

Symbioz se pridružuje ponosnoj liniji „vozila za život”, gotovo 60 godina nakon predstavljanja modela Renault 16 modernog, prostranog i funkcionalnog dizajna i 40 godina nakon revolucionarnog modela Espace, prilagodljivog vozila koje je moglo da prevozi sedam osoba iako je bilo dužine tek 4,25 m...

C5 X predstavlja najnapredniji izraz Citroënove filozofije

C5 X predstavlja najnapredniji izraz Citroënove filozofije

C5 X predstavlja svoj novi vodeći model u Citroën gami koji obnavlja segment velikih vozila sa originalnim izgledom i koji predstavlja spoj limuzine i karavana. Ovo je inovativna ponuda u tradiciji velikih Citroëna. Novi izgled limuzine izražava savremenost, statusnisimbol i inovativnost, koje očekuju kupci ovog segmenta, alii kupci SUV-a...

Novi Nissan X-Trail: elektrifikovane porodične avanture

Novi Nissan X-Trail: elektrifikovane porodične avanture

Nissanova ofanziva elektrifikovanih proizvoda uskoro se nastavlja u obliku nove, četvrte generacije modela X-Trail. Od njegovog predstavljanja 2001. u svetu je dosad prodato više od sedam miliona primeraka X-Traila, što ga čini jednim od najpopularnijih vozila za porodične avanture...

Toyota lansirala novi GR86

Toyota lansirala novi GR86

Novi GR86 je Toyotin treći globalni GR model, koji čini “moćnu trojku” čistokrvnih sportskih automobila, pored GR Supre i GR Yarisa...

Novi Mercedes-AMG SL: Novo izdanje ikone

Novi Mercedes-AMG SL: Novo izdanje ikone

Novi Mercedes-AMG SL, novo izdanje ikone, vraća se svojim korenima sa klasičnim mekim krovom i sportskim karakterom. U isto vreme, luksuzni roadster sa 2+2 sedišta je posebno pogodan za svakodnevnu upotrebu i po prvi put snagu motora prenosi na put pogonom na sve točkove...

123456. . .15
Renault Rafale E-Tech Hybrid Esprit Alpine
Slika nedelje