Mitsubishi Pajero (2012): Mali facelift za veliki off-road

Mitsubishi uvodi na tržište modernizovani off-road Pajero za modelsku godinu 2012. Glavna novina modernizovanog Pajera je blago izmenjen dizajn. Ali, ne brinite, jer je Pajero četvrte generacije, koji se proizvodi od 2007. godine, zadržao svoj prepoznatljiv i robusan izgled...

Najveće promene uočavamo na prednjem delu automobila, konkretno na masci hladnjaka i prednjem braniku, a zanimljivo je da su krovni nosači izvedeni u crnoj boji. Naravno, nov je i dizajn felni prečnika 18 inča. U enterijeru ćemo naći nove materijale, a osvetljenje instrumenata na komandnoj tabli je crvene boje.

Pod haubom diše modernizovani 4-cilindarski turbodizel agregat 3.2 DI-D, koji i dalje razvija maksimalnu snagu od 147 kW pri 3.800 o/min, i maksimalni obrtni moment od 441 Nm pri 2.000 o/min. Zahvaljujući promenama na motoru, potrošnja goriva je smanjena. Verzija sa pet vrata LWB u kombinaciji sa petostepenim manuelnim menjačem, u kombinovanom ciklusu vožnje, prosečno troši 8,1 l/100 km, a u kombinaciji sa petostepenim automatskim menjačem, potrošnja iznosi 8,5 l/100 km.

Samonoseća karoserija ima veću čvrtoću, a sistem pogona na sve točkove Super Select 4 II, značajno je unapređen. Srednji diferencijal u normalnim uslovima šalje 33 % obrtnog momenta na prednje, a 67 % obrtnog momenta na zadnje točkove. Super Select 4 II vozaču nudi četiri režima vožnje. U 2H je uključen pogon na zadnje točkove, 4H je permanentan pogon na sve točkove sa podelom momenta među osovinama u razmeri 50:50, u 4HLc režimu je "zaključan" srednji diferencijal, a 4LLc je idealan za teške off-road uslove, jer su prenosni odnosi redukovani za sporu vožnju.

Prilazni ugao verzije sa pet vrata (LWB) iznosi 34,5° napred i 24,5° pozadi, a maksimalni prelazni ugao 22,2°. Unapređeni Pajero može preći vodu dubine do 70 cm, a maksimalni bočni naklon iznosi 45°.
Test modela Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D, možete pogledati klikom na LINK.
Automagazin.rs