Uz Michelin možete pomoći drugima kada im je to najpotrebnije

Michelin je pokrenuo novu kampanju komunikacije koja u potpunosti menja način na koji vodeći brend pneumatika predstavlja ono što može pružiti potrošačima....
Michelin je odlučio da izmeni svoj stil komunikacije kako bi Brend bio pristupačniji i približio se kupcima. Koncept izgradnje brenda se fokusira na stvaranje emocionalne veze sa potrošačima živopisno predstavljajući kako se možete osloniti na Michelin u kritičnim situacijama.
Serija realnih situacija prikazuje tipične okolnosti koje mogu da zadese svakog od nas kada je našim najbližima hitno potrebno da ih podržimo svojim prisustvom u napetim, emotivnim trenucima. Mladi otac, majka, prijatelj odustaju od svojih planova kako bi stigli do onih do kojih im je stalo. Oni voze kako bi bili prisutni u trenucima kada su najpotrebniji i tokom svog puta se mogu uzdati u svoje dugotrajne Michelin gume koje će ih bezbedno dovesti do odredišta.
Publika u Srbiji novu kampanju može videti na TV-u i raznim kanalima na internetu i van njega, uključujući veb-sajt kompanije Michelin na lokalnom jeziku. Kampanja je počela na regionalnom nivou krajem marta i biće zastupljena na različitim kanalima do април obeležavajući lansiranje pneumatika za putnička vozila MICHELIN CrossClimate+, drugu generaciju revolucionarne inovacije kompanije Michelin.
Da biste videli novu reklamu Brenda i da biste saznali više o jedinstvenoj ponudi proizvoda komapanije Michelin, uključujući veliki broj povratnih informacija od potrošača, posetite lokalni veb-sajt brenda. Takođe, pogledajte video na lokalnom jeziku ovde.
PR