AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Uz Michelin možete pomoći drugima kada im je to najpotrebnije

Uz Michelin možete pomoći drugima kada im  je to najpotrebnije

Michelin je pokrenuo novu kampanju komunikacije koja u potpunosti menja način na koji vodeći brend pneumatika predstavlja ono što može pružiti potrošačima....

Michelin je odlučio da izmeni svoj stil komunikacije kako bi Brend bio pristupačniji i približio se kupcima. Koncept izgradnje brenda se fokusira na stvaranje emocionalne veze sa potrošačima živopisno predstavljajući kako se možete osloniti na Michelin u kritičnim situacijama.


Serija realnih situacija prikazuje tipične okolnosti koje mogu da zadese svakog od nas kada je našim najbližima hitno potrebno da ih podržimo svojim prisustvom u napetim, emotivnim trenucima. Mladi otac, majka, prijatelj odustaju od svojih planova kako bi stigli do onih do kojih im je stalo. Oni voze kako bi bili prisutni u trenucima kada su najpotrebniji i tokom svog puta se mogu uzdati u svoje dugotrajne Michelin gume koje će ih bezbedno dovesti do odredišta.


Publika u Srbiji novu kampanju može videti na TV-u i raznim kanalima na internetu i van njega, uključujući veb-sajt kompanije Michelin na lokalnom jeziku. Kampanja je počela na regionalnom nivou krajem marta i biće zastupljena na različitim kanalima do април obeležavajući lansiranje pneumatika za putnička vozila MICHELIN CrossClimate+, drugu generaciju revolucionarne inovacije kompanije Michelin.

 

Da biste videli novu reklamu Brenda i da biste saznali više o jedinstvenoj ponudi proizvoda komapanije Michelin, uključujući veliki broj povratnih informacija od potrošača, posetite lokalni veb-sajt brenda. Takođe, pogledajte video na lokalnom jeziku ovde.


PR

123456. . .1620
Sajam automobila Beograd 2025 - Maserati
Slika nedelje