AutoMAGAZIN - Kamioni

Najnovije vesti iz auto industrije

Volvo Trucks osvojio prestižnu nagradu za reklamnu kampanju

Volvo Trucks osvojio prestižnu nagradu za reklamnu kampanju

 Na veoma prestižnom takmičenju u oglašavanju The One Show, kampanja kompanije Volvo Trucks za novi asortiman vozila nije samo osvojila impresivan broj od devet nagrada – već je i film Epska špaga /The Epic Split/ dobio jednu od najviše cenjenih nagrada u oblasti oglašavanja - Best in Show /Najbolji na takmičenju/...

Volvo Trucks osvojio prestižnu nagradu za reklamnu kampanju

Volvo Trucks reklamna Internet kampanja, koja obuhvata filmove testiranja snimane uživo, deklasirala je ostale učesnike prestižnog festivala The One Show. Na ceremoniji dodele nagrada za oglašavanje, održanoj u Njujorku, kampanja je osvojila devet nagrada zvanih 'Olovka' /‘Pencil'/, od toga šest zlatnih. Film Epska špaga /The Epic Split/ osvojio je i prestižnu nagradu Best in Show /Najbolji na takmičenju/ u konkurenciji od 21.000  prijava, prispelih iz celog sveta.

Kampanja sa filmovima uživo snimljenih testiranja obuhvata šest video snimaka koji na spektakularan način prikazuju inovativne karakteristike nove serije Volvo Trucks kamiona. Svi filmovi zajedno, pregledani su više od 100 miliona puta na Internet kanalu YouTube.

"Nagrade koje se dodeljuju na takmičenju The One Show spadaju u najviše počasti u oblasti oglašavanja. Posebno smo polaskani činjenicom da  B2B kampanja i dalje osvaja nagrade za reklamu, na svim takmičenjima za redom", kaže Per Nilson /Per Nilsson/, direktor Sektora  za odnose sa javnošću u kompaniji Volvo Trucks.

Volvo Trucks osvojio prestižnu nagradu za reklamnu kampanju

Pored nagrade Best in Show,  kompaniji Volvo Trucks dodeljena je i nagrada Client of the Year /Klijent godine/. Kampanja je osvojila nagrade u kategorijama Interaktivna reklama, Brendirana zabava i Oglašavanje. Najveći broj nagrada dodeljen je filmu The Epic Split, video snimku prikazanom na internetu u kojem Žan-Klod Van Dam izvodi špagu oslonjen na dva nova Volvo FM kamiona koji se kreću u nazad. Kampanja uživo snimljenih testiranja dobila je i nagradu Zlatna olovka (Gold Pencil) za najbolju kampanju za potrošače u kategoriji oglašavanja.

"Naša istraživanja pokazuju da skoro polovina kupaca kamiona koja je pogledala filmove uživo snimljenih testiranja navodi da postoji veća verovatnoća da će sledeći put prilikom kupovine novog kamiona izabrati Volvo. Za nas je to još jedan snažan pokazatelj da je kampanja uspešna", kaže Per Nilson.

Volvo Trucks osvojio prestižnu nagradu za reklamnu kampanju

Ceremonija dodele nagrada festivala The One Show održana je u petak, 9. maja u Linkoln Centru u Njujorku. Nešto ranije, 1. maja, kampanja je osvojila osamnaest nagrada na njujoškom festivalu-takmičenju oglašivača, uključujući i nagradu Svetski brend godine /Global Brand of the Year/ i Najbolji na takmičenju /Best in Show/. Nekoliko nedelja pre toga, kompaniji Volvo Trucks dodeljene su tri nagrade Zlatno jaje /Golden Egg/ na gala svečanosti takmičenja Golden Egg, najvećeg švedskog takmičenja oglašivača. Kampanja je takođe osvojila i veoma cenjenu nagradu Crna kocka /Black Cube/, kao i nagradu Klijent godine /Client of the Year/ na festival ADC, još jednom prestižnom svetskom takmičenju oglašivača.

Podaci o kampanji sprovedenoj povodom lansiranja
-U okviru kampanje ukupno je prikazano šest filmova uživo snimljenih testiranja i to ovim redom: Balerina-kaskader, Tehničar, Kuka, Hrčak-kaskader, Potera i Epska špaga.
-Filmovi na spektakularan način prikazuju inovativne karakteristike nove serije kamiona.
-Filmovi su prikazani samo na YouTube.

Volvo Trucks osvojio prestižnu nagradu za reklamnu kampanju

Rezultati reklamne kampanje

Od juna 2012. godine do maja 2014. godine:

- broj pratilaca na Facebook stranici povećao se sa 16.000 da 362.000.

- broj pratilaca na Twitteru porastao je sa 6.000 na 19.000.

- broj pretplatnika na YouTube povećao se sa 3.500 na 92.000.
- broj pojedinačnih poseta na Volvo Trucks Internet stranici u Evropi udvostručio se sa oko 175.000 na više od 300.000 mesečno.

- filmovi su pregledani više od 100 miliona puta na YouTube, a prosleđeni su drugim osobama skoro 8 miliona puta.
- u medijima širom sveta bilo je više od 20.000 reportaža o filmovima.

- procenjuje se da ovakav nivo publiciteta vredi 126 miliona evra (172,6 miliona dolara) u ekvivalentnoj vrednosti oglasnog prostora.
- prema istraživanju, skoro polovina kupaca kamiona koji su pogledali ove filmove izjavila je da sada postoji veća verovatnoća da će sledeći put izabrati Volvo prilikom kupovine kamiona.

Podaci o reklami The Epic Split
-Film The Epic Split je počeo da se prikazuje u novembru 2013. godine i predstavlja reklamu koja je u okviru Volvo Trucks kampanje sprovedene povodom uvođenja u ponudu imala najveći odjek.
-Za samo 48 sati, video snimak je pregledan 10 miliona puta na YouTube.
- Danas je ovo najgledanija reklama industije motornih vozila na YouTube, ima više od 72 miliona pregleda.

-Dan nakon premijernog prikazivanja, The Epic Split je postao video snimak koji je najviše puta na svetu prosleđen drugim osobama.

-Video snimak je osvojio šesto mesto na godišnjoj listi YouTube, „Prvih 10 trend filmova za 2013. godinu" /‘Top Ten Trending Videos of 2013'/.

- Film je prikazan u Muzeju istorije oglašavanja /Musée de la Publicité / u Palati Luvr /Palais du Louvre/ u Parizu.

Volvo Trucks osvojio prestižnu nagradu za reklamnu kampanju

Ovde možete da pogledajte sve video snimke objavljene na internetu:

 

 


Nagrade dodeljene Volvo Trucks kampanji na takmičenju 2014 One Show:


Najbolji na takmičenju /Best in Show/ - The Epic Split
Zlato - interaktivna reklama, kratka forma, singl: The Epic Split
Zlato - brendirana zabava, kratka forma: The Epic Split
Zlato - brendirana zabava, najbolja režija: The Epic Split
Zlato - oglašavanje, internet: The Epic Split
Zlato - oglašavanje, režija, Volvo Trucks: The Epic Split
Zlato - oglašavanje, kampanja za potrošače: integralna kampanja sa filmovima uživo snimljenih testiranja
Srebro - brendirana zabava, najbolja montaža: Potera /The Chase/
Srebro - interaktivna reklama, serija filmova uživo snimljenih testiranja i Potera 360
Bronza - oglašavanje, internet: Hrčak-kaskader
Klijent godine - Volvo Trucks

O festivalu The One Show

Jednom godišnje, neprofitna organizacija The One Club for Art and Copy, poznatija kao The One Club, održava takmičenje The One Show na kojem se nagrađuju najbolja dostignuća u pet kategorija: oglašavanje, dizajn, brendirana zabava, interaktivna reklama i intelektualna svojina. Pobednici na ovogodišnjem festivalu The One Show izabrani su u selekciji više od 21.000  prijava iz celog sveta. Nagrade koje se dodeljuju na festivalu The One Show poznate su pod nazivom Olovke (Pencils) zbog svog oblika. Dodatne informacije o nagradama dodeljenim na festivalu The One Show.

Volvo Trucks Serbia

Renault Trucks - Održavanje klima uređaja po specijalnim cenama

Renault Trucks - Održavanje klima uređaja po specijalnim cenama

Za pouzdanu svežinu u kabini vozila koja su fabrički već opremljena klima sistemima, za ugradnju klima uređaja u kamione koji ih još nemaju, kao i za nabavku originalnih rezervnih delova za ove uređaje, Renault Trucks je za vlasnike Reno kamiona u Srbiji pripremio posebne, osetno snižene cene...

Debi novih Renault kamiona na Danu otvorenih vrata + FOTO

Debi novih Renault kamiona na Danu otvorenih vrata + FOTO

Budući da ove godine u Beogradu nije bilo najavljene, pa, iz objektivnih razloga, otkazane međunarodne izložbe komercijalnih vozila, a da Renault Trucks od nedavno u svim kategorijama u prodaji ima potpuno nove kamione opremljene Euro VI, motorima, jedinstvena prilika da se potencijalni i sadašnji kupci, poslovni partneri i prijatelji brenda upoznaju sa nekim od najatraktivnijih noviteta bio je Dan otvorenih vrata...

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Volvo Trucks kampanja testiranja vozila snimanih “uživo” i film The Epic Split dobili su najveće nagrade na "svetskom šampionatu oglašavanja" u Kanu. Kampanja – demonstracija inovativnih karakteristika nove serije kamiona – ukupno je osvojila 20 nagrada, uključujući osam zlatnih i dve prestižne Grand Prix nagrade u kategorijama Cyber i Film.

Dizajn nove Renault Trucks serije osvaja nagrade

Dizajn nove Renault Trucks serije osvaja nagrade

Neuobičajen dizajn izdvaja novu seriju Renault Trucks vozila od ostalih proizvođača. Dizajn je delo Renault Trucks tima Hall of Design (Dvorana dizajna) i njihovog direktora, Ervea Bertrana kome je italijanski časopis Il Mondo dei trasporti dodelio titulu "Ličnost godine", a osvojio je i nagradu "Slice" na prestižnoj ceremoniji D&AD Awards, u Londonu.

The Drivers’ Fuel Challenge nastavlja na tržištu Srednja i Istočna Evropa

The Drivers’ Fuel Challenge nastavlja na tržištu Srednja i Istočna Evropa

Ovogodišnje takmičenje The Drivers’ Fuel Challenge – globalno nadmetanje kompanije Volvo Trucks u ekonomičnoj potrošnji goriva – odvija se punom brzinom u državama tržišta Srednja i istočna Evropa. Do 14. juna završena su nacionalna finalna takmičenja u jednom broju država u regionu, dok će se takmičenja u ostalim državama održati tokom narednih nekoliko nedelja.

Volvo Trucks počinje da proizvodi jedinstven menjač za teška vozila

Volvo Trucks počinje da proizvodi jedinstven menjač za teška vozila

Volvo Trucks počinje da proizvodi I-Shift sa dvostrukim kvačilom, prvi menjač na tržištu sa dvostrukim kvačilom za teška vozila. Zahvaljujući promeni stepena prenosa bez ikakvog prekida toka snage, održava se vrednost obrtnog momenta i kamion ne gubi brzinu pri promeni stepena prenosa. Vozač se udobnije i efikasnije vozi putem...

Miško Đoković pobednik The Drivers' Fuel Challenge 2014 u Srbiji

Miško Đoković pobednik The Drivers' Fuel Challenge 2014 u Srbiji

U uslovima idealnim za vožnju, po sunčanom, toplom, danu bez daška vetra, 7. juna u prodajno-servisnom centru Volvo Trucks u Novim Banovcima održano je finalno nadmetanje u ekonomičnoj vožnji Drivers' Fuel Challenge 2014, koje kompanija Volvo kamioni u Srbiji organizuje treći put. Najumešniji u tome bio je prošlogodišnji pobednik istoimenog takmičenja - Miško Đoković, 40-godišnji vozač u kompaniji Grade Trans...

Renault Trucks - Garantovano proizvedeno u Francuskoj

Renault Trucks - Garantovano proizvedeno u Francuskoj

Kompanija Renault Trucks dobila je etiketu "Garantovano proizvedeno u Francuskoj” (“Guaranteed Made in France”) za vozila Renault Trucks T, C, K, D i D WIDE. Reč je o jedinom sertifikatu kojim se potvrđuje francusko poreklo proizvoda, a dodeljuje ga Udruženje ProFrance, kojim predsedava Iv Žego /Yves Jégo/...

Još više prostora u kabini Maxispace modela Renault Trucks T

Još više prostora u kabini Maxispace modela Renault Trucks T

Renault Trucks T High Sleeper je savršen za dugolinijski transport. Kabina ima ravan pod, a u zadnjem delu je široka 2,5 metra. Osim toga, vozačima koji žele dodatni komfor, Renault Trucks nudi kabinu Maxispace sa dodatnim smeštajnim kapacitetima, u koju može da se postavi i sto na izvlačenje...

Jaguar Type 00 Concept
Slika nedelje