WRC, Rally Bulgaria – Rabrenović: Prvi trening
Nakon jučerašnjeg dana koji je uglavnom protekao u administrativnim obavezama, posada Rabrenović-Radivojević danas je ponovo u automobilu, ali onom namenjenom za trening. Upoznavanje brzinskih ispita prvog i trećeg dana relija Bugarska srpska posada je odradila u WRC stilu, u dva prolaza brzincima maksimalnom dozvoljenom brzinom od 90 km/h.
Sa uslovima na stazi ovoga puta upoznaje nas Radmil Radivojević, čovek koji već šestu sezonu „čita krivine“ aktuelnom Šampionu Srbije – „Danas smo na programu imali treninge na četiri brzinska ispita. Naporan dan je iza nas ali i pored ograničenog vremena za trening i samo dva prolaza brzincima dobro smo „odmerili“ stanje na terenu. Reli započinje gotovo 32 kilometra dugim brzinskim ispitom Batak Lake. Prvi deo koji se penje veoma je klizav da bi se od pola brzinac pretvorio u možda jedan od najlepših na reliju. Brz, sa dobrim „gripom“, pruža uživanje u vožnji. Već na sledećem ispitu koji se vozi prvog dana situacija je potpuno drugačija. Nešto kraća vožnja oko jezera Belmeken na momente se pretvara u pravo mučenje. Podlogu gotovo trećine BI 2/4 predstavlja veoma neravan asfalt sa dosta rupa na kojima je gotovo nemoguće voziti. Zanimljiva je činjenica da se penjemo čak do visine od 2100 metara iznad mora.“– završava Radivojčević rezime onoga što ih čeka na stazi već u petak kada startuje 41-vo izdanje Rally Bulgaria.
Tokom današnjih treninga naša posada se upoznala i sa brzinskim ispitima Muhovo i Slavovitsa koji u nedelju zatvaraju takmičenje. Treći dan relija Bugarska 2010 je najkompaktniji i od 195 kilometara gotovo 50% „otpada“ na takmičarski deo. „Muhovo je za bugarske vozače ono što je u Srbiji čuveni Mitrovac. Dosta brzih krivina koje se prolaze petom brzinom uz odlično prianjanje. Dobar deo BI 12/14 - Slavovitsa se vozi nizbrdo, veoma je brzo ali i klizavo zbog dosta peska i šljunka na stazi.“ – zaključuje Radivojević. Ekipa trening nastavlja sutra kada je na programu upoznavanje sa tri brzinska ispita drugog dana relija Bugarska.
- Petar Janković – Automagazin portal