Vladica Rabrenović: Žao mi je zbog navijača!
Od relija Bugarska prošlo je već sedam dana, strasti su se smirile i misli izbistrile. Srpska posada Rabrenović-Radivojević reli je završila pre vremena odlukom tehničke komisije FIA ali dobar utisak koji su ostavili na ovom prestižnom takmičenju prevazilazi činjenicu o diskvalifikaciji, u velikoj meri izazvanoj greškom samog organizatora.
Postavkom neregunalnih zona za dolivanje goriva, koje se kose sa onima propisanim od strane FIA u okviru Šampionata Sveta u reliju (WRC), posada WRR Teama je prosto “naterana” da se prikloni bugarskoj većini. Nedovoljno poznavanje WRC pravilnika na svojoj koži su ipak najviše osetili Čačani kojima jedino nije dozvoljeno da reli privedu kraju. Za utehu ostaje nekoliko bitnih činjenica. Rabrenović sada zna da ima automobil sposoban da odoli iskušenjima jednog relija za WRC ali, što je možda i značajnije, Renault Clio koji u potpunosti odgovara FIA propisima za klasu N3 i koji prolazi i najteže tehničke preglede kakvi su u oni u Šampionatu Sveta. Sama ekipa mehaničara je pokazala da je dorasla zadatku kao i posada koja je u dva prolaza brzinskim ispitima uspela da napravi “radar” dovoljno dobar za samo takmičenje. Ako sada zapitate Vladicu Rabrenovića kakvi su utisci po povratku iz Bugarske uvek će se prvo osvrnuti na navijače – “Žao mi je što nismo stigli do cilja, pre svega zbog navijača koji su nam u Bugarskoj pružili fantastičnu podršku. U servisu je uvek bila gužva dok se na brzinskim ispitima atmosfera ne može opisati rečima. Podignuta tri prsta i srpske zastave viđao sam na svakom kilometru brzinskih ispita. Zbog tih ljudi koji su imali za koga da navijaju na jednom WRC reliju krivo mi je što smo diskvalifikovani zbog procedure kojom ni u kojem slučaju nismo uticali na rezultat. U svakom slučaju hvala svima koji su uz nas bili na licu mesta u Bugarskoj ali i onima koji su palčeve držali u Srbiju. Obećavam da će sledeći put biti bolje! Već u septembru, na reliju Sliven!”
Još jednom ćemo se osvrnuti i na sam tok relija Bugarska – “Imali smo plan koga smo se držali od samog početka.” – započinje Rabrenović – “Prvenstveno završiti reli ali i potrkati se sa Bugarima u klasi. Prvi dan koji se sastojao od četiri brzinca poslužio je za “opipavanje” konkurencije. Najviše je pokazao Tural Metkov i on je bio glavna “meta” u subotu. Drugi dan smo startovali na pogrešnim pneumaticima ali nismo odustajali od borbe. Počeli smo značajno da se ubrzavamo ali tada se nad nama nadvio crni oblak moguće diskvalifikacije što je u mnogo čemu poremetilo koncentraciju i ritam. Šta je dalje bilo znate i sami.” - završava aktuelni Šampion države. Slaba je uteha danas činjenica da je član komisije koji je bio deo onih “odgovornih” za diskvalifikaciju podneo ostavku i da Bugari zbog mnogobrojnih propusta neće u skorije vreme imati priliku da ponovo organizuju jedan reli u okviru Šampionata Sveta. Tim iz Čačka, još jači i homogeniji nakon ovog iskustva, već priprema sledeći nastup u Bugarskoj kada će na reliju Sliven koji se boduje i za Šampionat Srbije, još jednom izaći na megdan Bugarima na njihovom terenu.
- Petar Janković – Automagazin portal