F1 - Trka za VN Singapura, podešavanje bolida

Nakon što su dve godine nastupali na stazi Marina Bay (5.073 m) u Singapuru, timovi imaju dovoljno infomracija za set-up svojih bolida. Posle Monaka staza u Singapuru je druga najsporija staza u sezoni. Tim na stazu šalje aerodinamički paket sa visokim pritiskom...
Pneumatici
Slično kao i u Monaku, u Singapuru je slab grip. Bridgestone za trku u Singapuru nudi maku i supermeku smesu, slično kao i u Monaku, Budimpešti ili Valensiji. Slab početni grip dosta je poboljšan u odnosu na prve krugove, a tokom trke bi se, takođe, trebao poboljšavati. Za to će se pobrinuti sve veći sloj gume na površini asfalta, i to je karakteristično za sve nepermanentne staze.
Aerodinamika
Posle Monaka staza u Singapuru je druga najsporija staza u sezoni. Tim na stazu šalje aerodinamički paket sa visokim pritiskom, koji će bolidu omogućiti dobru stabilnost prilikom kočenja, najlepšu trakciju u krivini i obezbediti najbolje ubrzanje.
Kočnice
Staza u Singapuru je veoma naporna za kočioni sistem, i može se uporediti sa onim u Melburnu. Izuzetno važnu ulogu imaće dobro hlađenje kočionog sistema.
Motor i menjač
Gradske staze zbog malog vremena vožnje "pun gas" ne bi trebale da budu posebno teške za motor. Prenosni odnosi u menjaču trebali bi biti izuzetno kratki, kako bi omogućili najbolje ubrzanje i iz motora izvukli maksimum i u niskim obrtajima i brzinama. Tim stručnjaka posebnu pažnju obratiće i na "mapping" motora, kako bi obezbedili makslimalan Obrtni moment u niskim režimima.
Goran Sarić - Automagazin