Najnovije vesti iz auto industrije
JWRC – Patrick Sandell vozi za Interspeed Racing!
Tajna je konačno otkrivena! Bivši Šampion Sveta u konkurenciji Juniora, Šveđanin Patrick Sandell, sezonu 2008 JWRC-a voziće za srpski Interspeed Racing Team! Istinu nam je otkrila lista prijavljenih takmičara za treći reli Šampionata Sveta u Meksiku.
Hirvonenova glasna razmišljanja su više nego jasna. Na snežnoj podlozi Loeba je “najlakše” pobediti i takva se prilika ne sme propustiti. Ukoliko Finac želi da na kraju godine bude Šampion, mora trijumfovatii na predstojećem reliju u Švedskoj i iskoristi svoje iskustvo vožnje na snegu i ledu.
Godinu dana ranije nego što su organizatori planirali kreće Dakar Series. U organizaciji A.S.O. (Amaury Sport Organisation) prvi u seriji biće Central Europe Rally koji će u drugoj polovini aprila 2009-te godine proći kroz Mađarsku i Rumuniju.
Prošlogodišnji vice-šampion u konkurenciji juniora sa nestrpljenjem očekuje početak programa od deset WRC relija planiranih za ovu sezonu. Ništa manje nisu nestrpljivi ni fanovi iz Estonije i celog Sveta koji žele konačno da vide trećeg Citroena C4 WRC.
Za razliku od predhodnih izdanja relija u Švedskoj takmičari i timovi imaće na raspolaganju samo jedan tip pneumatika. Pirelli Sottozero doživljava svoju premijeru u WRC-u u dimenziji 145/85r16 sa samo jednom tvrdoćom, brojem i dužinom eksera (stud-ova).
Atmosfera u domaćoj publici pred reli u Švedskoj je i pored hladnog vremena uzavrela. Nakon Monte Carlo relija Šveđani dižu u zvezde svog mladog pilota P-G Anderssona. Ipak vozač Suzuki WRT-a najavljuje taktiku sličnu onoj na otvaranju sezone u Monaku.
Prema pisanjima AS-Magazina Dani Sordo drugi vozač Citroen WRT-a i pre starta relija u Švedkoj izgubiće šanse da se bori za najviši plasman. Naime nakon odustajanja trećeg dana relija Monte Carlo morao je biti zamenjen motor na Sordovom C4 WRC a kako je Španac nastavio takmičenje po superally pravilu sledi “penal” od pet minuta.
Iz susedne Hrvatske nam stižu informacije o kalendaru reli takmičenja za sezonu 2008 koji po prvim informacijama nije naišao na dobar prijem ni kod vozača ni kod gledalaca. Šest takmičenja, od čega se jedan reli održava u Austriji i dva u Sloveniji, po izjavama poznavalaca predstavljaju korak nazad u popularizaciji reli sporta u Hrvatskoj.
Teško se nešto može sakriti u svetu modernih tehnologija. Subaru je testvove svog novog modela pokušao da skloni od očiju javnosti ali snimci u sve većem broju kruže internetom.
Naziv firme Proton široj javnosti verovatno malo znači, a za model Satria je možda čula nekolicina automobilističkih fanatika. E baš taj model malezijskog proizvođača uskoro može zaživeti kao još jedan S2000 bolid sa kojim se Proton vraća u reli sport.