Najnovije vesti iz auto industrije
WRC Portugal – Fordovima plus pet minuta
Objavljeno: 02.04.2007.
Taman kada se slegla prašina oko „olakšanog“ Gronholmovog prevoza, iz Portugala je sinoć stigla vest o penalizaciji svih šest Ford Focusa WRC.
Posle tehničkog pregleda bolida sudije su utvrdile da su bočna stakla na svim Fordovima tanja od onih propisanih homologacijom (3mm umesto 3.5mm). Iako su i sudije potvrdile da to nema uticaja na performanse samog automobila pravila su jasna. I sam direktor M-Sporta, Malcolm Wilson, nije dizao mnogo prašine i jednostavno je izjavio da je u pitanju njihova greška i da će se spovesti detaljna istraga.
Na kraju generalni plasman relija Portugal izgleda ovako:
1. Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC 3hours 53mins 33.1secs
2. Petter Solberg Subaru WRT Impreza WRC 2006 +03mins 13.9secs
3. Daniel Sordo Citroen Total WRT C4 WRC +05mins 05.3secs
4. Marcus Gronholm BP Ford Focus RS WRC 06 +05mins 37.1secs
5. Mikko Hirvonen BP Ford Focus RS WRC 06 +07mins 08.1secs
6. Daniel Carlsson OMV Kronos Citroen Xsara WRC +08mins 13.2secs
7. Gigi Galli Aimont Citroen Xsara WRC +09mins 39.6secs
8. Jari-Matti Latvala Stobart Ford Focus WRC 06 +10mins 44.9secs
Generalni plasman u konkurenciji vozača nakon relija Portugal:
1. Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC 38
2. Marcus Gronholm BP Ford Focus RS WRC 06 37
3. Mikko Hirvonen BP Ford Focus RS WRC 06 30
4. Daniel Sordo Citroen Total WRT C4 WRC 19
5. Petter Solberg Subaru WRT Impreza WRC 2006 16
6. Henning Solberg Stobart Ford Focus WRC 06 11
7. Chris Atkinson Subaru WRT Impreza WRC 2006 10
8. Daniel Carlsson OMV Kronos Citroen Xsara WRC 9
9. Jari-Matti Latvala Stobart Ford Focus WRC 06 7
10. Toni Gardemeister MMSP Ltd Mitsubishi Lancer WRC05 5
Petar Janković - Automagazin
Prvu pobedu na tlu Evrope novi VW trkač ostvario je u Belgiji na prestižnom TAC Rallyu. Freddy "Fast" Loix je zabeležio i prvi trijumf u šampionatu Belgije 2007-e, i napravio odličnu uvertiru za predstojaća takmičenja u okviru Intercontinental Rally Challengea.
Posle nekoliko meseci pauze, svetskim reli krugovima ponovo kreću priče o povratku Mitsubishija u Šampionat Sveta, i to već od sezone 2008.
"Reli ćemo iskoristiti kao markentinški instrument da bi pomogli lokalnoj ekonomiji i sačuvali naš kvalitet života."- izjavio je jedan od članova organizacionog odbora takmičenja na Sardiniji. Plan je da se reli transformiše u promociju lokalnog turizma.
Irci imaju dosta razloga za radost. Pored jakog domaćeg šampionata, sa najviše WRC bolida posle samog WRCa, u "goste" im konačno dolazi i kompletna elita svetskog reli sporta.
FIA je danas objavila zvanično saopštenje u kome se kaže da je sud u Francuskoj odbacio Michelinov zahtev da se poništi tender na kome je snabdevanje timova svetskog šampionata od 2008-e godine dodeljeno Pirelliju.
Premijera novog bolida u klasi WRC očekuje se sa velikim nestrpljenjem. Prvo najavljen za reli 1000 Jezera u Finskoj, pa "odložen" za Korziku, Suzuki SX4 WRC bez sumnje i dalje pleni veliku pažnju.
Fantastična vest za ljubitelje relija. Superbrzi JJ Simon se vraća na stazu! Ovoga puta u osvajanje još jedne titule šampiona Evrope kreće kao zvanični vozač Citroena.
Organizatori relija Argentina objavili su zvaničnu listu prijava za takmičenje koje će se održati početkom maja. Ukupno 79 posada od kojih samo 13 WRC bolida.
Glenn Macneall je sedeo na mestu suvozača još od 2004-e godine kada se mladi Atkinson i priključio timu Subaru. Još uvek nije poznato ko će zauzeti njegovo mesto.