Najnovije vesti iz auto industrije
Rally - Dimitar Iliev u klasi S2000?
Ovih dana šampion Bugarske u reliju, Mitko Iliev se nalazi u Italiji gde obnavlja svoj vozni park sa novim Mitsubishi Lancerom EVO 9. Da stvar bude zanimljivija Iliev je iskoristio priliku da se upozna i sa Fiat Puntom S2000.
U svom blogu, mlada zvezda svetskog relija Miko Hirvonen podelio je svoja iskustva iz Meksika i očekivanja za Portugal sa ljubiteljima WRCa iz celog sveta.
Pored svog brata Marka i bivši prvak Amerike u reliju, David Higgins, pokušava da intenzivira svoje učešće na međunarodnoj sceni. Posle objave da će u domaćem, britanskom, šampionatu nastupiti sa Toyota Corollom S2000, David ovih dana skuplja sredstva za učešće i u Intercontinental Rally Challengeu.
Posada Prokop/Tomanek predhodna dva dana intenzivno je testirala svoj Citroen C2 S1600. Ciljevi su veliki, a češki vozač ima priliku da se umeša u borbu za sam vrh svetskog juniorskog šampionata u reliju.
Posle dužeg vremena Šampionat Evrope u reliju poprima sve veći značaj. Iz dana u dan prijavljuje se sve veći broj posada. Do prvog takmičenja sezone, relija 1000 Miglia u Italiji, ostalo je nešto više od mesec dana i moguća je još veća "gužva" na startu ERCa 2007.
MMSP pred reli Portugal "odradio" je nekoliko dana testova sa dva Mitsubishija Lancer WRC koje su vozili Finac Toni Gardemeister i "novajlija" u WRC sezoni 2007, portugalski šampion Armando Araujo.
Iskusni Finac završio je kao drugoplasirani u Meksiku čime nije ni malo zadovoljan. Kada realno pogledamo, drugo mesto je više nego dobra pozicija ako se uzmu u obzir problemi sa motorom koje je Marcus imao prvog dana takmičenja. Ipak simpatični Broj Jedan (ne po godinama vec po statusu u timu Ford, naravno), predviđa....
Posle duge pauze, na reliju Portugal ponovo ćemo pratiti vožnje mladog belgijskog asa, Francoisa Duvala. Sa Škoda Fabiom WRC i novim suvozačem, Jean Francois Elstom, pokušaće da zaseni protivnike u fabričkim mašinama i možda se nametne nekom velikom bossu.
Michel Nandan, tehnički direktor Suzuki reli tima, nada se da će japanski proizvođač ući u borbu za najviši plasman WRCa do 2009-e godine. Po njegovom mišljenju timu je potrebno tri, do četiri godine da dosegne pun potencijal.
Još jedan od relista iz našeg okruženja uhvatiće se u koštac sa evropskom elitom. Hrvatska posle ulaska INA Delta relija u Šampionat Evrope, dobija i svog predstavnika u ovom prestižnom takmičenju, Juru Šebalja.