Najnovije vesti iz auto industrije
Rally - Ubrzani razvoj Ford Fiesta S2000
Objavljeno: 21.02.2007.
Samo šest nedelja deli Pirtek Rally Team od prvog relija u šampionatu Australije. Ljudi koji rade 24 sata dnevno sigurni su da će se dve Fiestae S2000 pojaviti na startu 30. Marta.
Protekla tri meseca bila su veoma naporna za nas, kaže glavni inženjer Glenn Rees, Ipak treba imati u vodu da smo mi prvi Fordov tim koji se uhvatio u koštac sa ovakvim projektom. U Velikoj Britaniji se dovršavaju motori i već sledeće nedelje se mogu očekivati u Australiji. Naravno i Sadev finalizira transmisioni paket.
Znači još malo pa gotovo. Posle monotonije u klasi N4 i samo dva proizvođača, klasa S2000 se više nego dobro "primila". Nadajmo se da neće završiti kao Formula 2 devedesetih.
Petar Janković - Automagazin
Interspeed Racing Team je na jučerašnjoj konferenciji za novinare otkrio nove detalje vezane za nastup prve srpske reli posade u Svetskom Reli Šampionatu. Posada Miloš Komljenović i Aleksandar Jeremić nastupiće na šest trka Svetskog reli cirkusa u kategoriji JRC (Junior Rally Championship), u automobilu Renault Clio R3 pripremljenim u odeljenju Renaultovog tjunera Munaretta...
Problematični Argentinci se ipak vraćaju na svetsku reli scenu. FIA je popustila i Gabriel Pozzo će nastupiti na domaćem terenu za volanom Mitsubishi Lancera EVO 9.
Posle fantastičnog performansa u Norveškoj, šampionat Sveta je dobio novog pretendenta za najviši plasman. Kada tako misli trostruki šampion, mora da je istina.
...tražio bih drugi posao!, izjavio je Timo Rautiainen ( Gronholmov suvozač ) na cilju relija Norveška. Dve nedelje konstantnog napora posledica su FIA-ine odluke o "spajanju" relija radi smanjenja troškova. Ali i pored prednosti mnogi su našli gomilu nedostataka ovakvom sistemu takmičenja.
Kako stižu vesti iz Francuske uskoro nam stiže WRC verzija novog Peugeota 207. Ipak moram da razočaram sve ljubitelje relija, nema ništa od povratka francuskog lava u najjaču klasu relija. U pitanju je specijalna verzija bolida za rallycross.
Svetski reli šampion zvanično se povukao još 2003. godine. Pored periodičnih pojavljivanja na WRC sceni okušao se na Le Mansu, Dakaru, BTTCu, Porsche Cupu.......sve sa manje-više ( manje-manje ) uspeha.
Na kraju veoma napornog relija za svaki automobil, a posebno za one sa samo prednjom vučom, Suzuki se pokazao više nego dominantan. Od 18 brzinskih ispita vozači Swifta S1600 dobili su čak 16!
O prvim testovima Honda-e Civic Type R3 već smo pisali na našim
stranicama. Kako je trenutno glavni rival, Renault Clio R3, već debitovao na reli stazama, ubrzao se i razvoj novog Civica.
Ovaj reli je po mnogo čemu "prvi". Prvo WRC takmičenje u Norveškoj, prva Hirvonenova "prava" pobeda u "full" konkurenciji, prvi put Henning Solberg i Stobart na podijumu, prvi put ove sezone Galli i Jari-Matti Latvala osvajaju poene, pa može se reći, i da prvi put posle dugo vremena Loeb pravi dve greške na istom reliju. U globalu, posle takmičenja u Norveškoj, i pored toga što je tek početak sezone, tabela u obe kategorije izgleda više nego zanimljivo i obećava dobar nastavak.