AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Prva vožnja: Mini Countryman Cooper D

Prva vožnja: Mini Countryman Cooper D

MINI Countryman sa svojom karoserijom dužom od četiri metra, jeste najveći predstavnik marke MINI, ali u isto vreme spada među najmanje SUV modele sadašnjosti. Testirali smo verziju sa pogonom na prednje točkove, koju pokreće turbodizel motor, a u tome nam je svojim znanjem i vozačkim iskustvom pomogao višestruki državni reli prvak, Vladan Petrović...

Model MINI Countryman ima kodnu oznaku R60 i stoji na platformi sa međuosovinskim rastojeanjem produženim na 2.595 mm. Dužinom od 4097 mm, Countryman se približava modelima kao što su Nissan Juke ili Suzuki SX4. Širina automobila iznosi 1789 mm, a visina 1561 mm. "Naš" testirani primerak bio je opremljen turbodizel motorom zapremine 1.6 litra, koji razvija 112 KS i maksimalni obrtni moment od 270 Nm.

Prva vožnja: Mini Countryman Cooper D

Pre nego što objavimo kompletan tekst o našim utiscima vožnje modela Countryman, Vladanu Petroviću zadali smo zadatak da nam otkrije da li je Countryman ostao pravi MINI.

"Moram priznati da je i mene najviše interesovalo da li je Countryman izgubio na voznoj dinamici i agilnosti i koliko, zbog nešto veće visine i povećanih gabarita. Ali, već posle prvih kilometara, shvatio sam da je Countryman u "duši" ostao pravi pravcati MINI, koji u krivine ulazi sa apetitima Impreze. Countryman krivine seče kao vruć nož maslac: SIGURNO I SAVRŠENO. Filigranski precizan volan obezbeđuje dobru upravljivost, a na nagle promene pravca i simulaciju izbegavanja prepreka, MINI Countryman reaguje sigurno i uliva veliku dozu samopouzdanja. Siguran sam da prosečni vozači ne mogu izbaciti automobil iz idealne putanje. Čak i prilikom naglih pokreta volanom i "provokacija" pri većim brzinama, na snežnoj površini je veoma lako kontrolisati proklizavanje, što još jednom govori o zrelosti ogibljenja. Ako moramo tražiti mane, onda neka to bude za nijansu tvrđe podešeno oslanjenje, od onog što očekuju prosečni vozači. Ali, prosečni ljudi i ne kupuju MINI, zar ne?" - istakao je Vladan Petrović.

Prva vožnja: Mini Countryman Cooper D

O enterijeru, Petrović je imao samo reči hvale: "Countryman je unutra tipičan moderan MINI. Stil je na prvom mestu. Pokazivač broja obrtaja i dalje zauzima centralno mesto ispred vozača, a "brzinomer" je ostao u središnjem delu centralne konzole, zajedno sa informacijama putnog računara. Ali, u ovom slučaju, veliki plus dobila je i praktičnost. Putnici na zadnjim sedištima imaju sasvim dovoljno mesta za kolena i u predelu glave."

Prva vožnja: Mini Countryman Cooper D



Automagazin.rs

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Navikli smo da oznaku PRO u nazivu proizvoda vidimo u industriji mobilnih telefona. Od nedavno, ova oznaka svoje mesto pronašla je i u automobilskoj industriji. Posle višednevnog testa novog SUV modela na srpskom tržištu, možemo reći da je oznaka PRO u potpunosti opravdana. U ovom slučaju, PRO znači "napredan"...

Testirali smo: Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D 254

Testirali smo: Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D 254

Mazda nam još jednom pokazuje da ne želi da prati trendove drugih automobilskih kompanija. U vreme kada veća zapremina motora, veći broj cilindara ili ne daj Bože dizel, već prokleti pojmovi, ova japanska kompanija nam šalje moderan dizel motor i to sa šest cilindara!

Testirali smo: BMW iX xDrive40 (FOTO)

Testirali smo: BMW iX xDrive40 (FOTO)

Kuda ide BMW? Model koji nam najbolje pokazuje u kojem smeru će minhenski proizvođač u budućnosti ići, jeste upravo SUV iX. On je raskošan, futuristički, provokativan, megalomanski i ispunjen najnovijim tehnologijama. Ništa drugo nismo ni očekivali...

123456. . .36
Renault Rafale E-Tech Hybrid Esprit Alpine
Slika nedelje