Osveženi Renault Twingo Gordini dobio dizel motor!

Prošle godine, Renault je oživio ima Gordini, posredstvom najsnažnije verzije modela Twingo. Juče je francuski proizvođač objavio vest da će Twingo Gordini od sada biti dostupan i sa manje snažnim motorima, a prvi put u isoriji, u ponudi će biti Gordini model sa dizel motorom...
Ispod haube modela Renault Twingo RS Gordini, diše 1.6 16V motor, koji razvija snagu od 98 kW pri 7.100 o/min i maksimalni obrtni moment od 160 Nm pri 4.400 o/min. Maksimalna brzina automobila iznosi 201 km/h, a ubrzanje iz mesta do 100 km/h traje samo 8,7 sekundi. Sprint na 400 metara, Twingo Gordini Renaultsport obavlja za samo 16,3 sekunde. Oprema uključuje i oslanjanje Sport, automatsku klimatizaciju, tempomat, ESP sa mogućnošću isključenja, radio i tamne zadnje prozore. Uz doplatu se može dobiti i oprema koja je identična onoj u modelu Twingo RS, a uključuje i tvrđu amortizaciju Cup verzije. Kupci mogu da izaberu i cnu boju i srebrno-crne felne.

Pored gore pomenutog modela, na tržište stiže i manje snažan Twingo GT, sa 1.2 TCe (101 KS) motorom ispod haube. Važan korak za ime Gordini je i ugradnja dizel motora sa oznakom dCi 85. Turbodizel snage 85 KS zadovoljiće one koji cene originalnost i stil Gordini-a, ali i efikasnost i malu potrošnju. S obzirom na emisiju CO2 od samo 100 grama po pređenom kilometru, kupci u Francuskoj će pri kupovini modela Twinga Gordini dCi 85 imati i ekološku subvenciju od 500 Eura.

Pored dve nove motorizacije, Renault je pripremio i blagi "retuš" izgleda i opreme enterijera. Manje snažne verzije Twinga Gordini, razlikuju se od ostalih po drugačije dizajniranim branicima, kao i po 15-inčnim felnema. S motorom 1.6 16V standard su felne prečnika 16 ili 17 inča. U enterijeru pronalazimo sportska sedišta, alumminijumske pedale, kožom obloženi delovi vrata i volan, obrtomer i nekoliko drugih detalja u boji karoserije. U zavisnosti od tržišta, standardna oprema novih Gordini modela je manuelna ili automatska klimatizacija, tempomat, autoradio sa CD i MP3 "čitačem", Bluetooth i podesiva zadnja sedišta. Ponuda boja karoserije uključuje belu i dve metalizirane boje: crnu i plavu.

Renault je objavio i cenu modela Twingo Gordini s novim motorima za francusko tržište. Renault Twingo Gordini TCe 100 košta 14.800 Eura, a za verziju Twingo Gordini dCi 85 treba izdvojiti 16.550 Eura. Prodaja novih motorizacija počeće na svim tržištima Evrope. Na tržištu Srbije, za aktuelni Gordini GT TCE 100 treba izdvojiti 13.367 Eura, sa svim dažbinama.

Automagazin.rs