AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Na pres konferenciji, koja je nedavno održana u Nacionalnoj turističkoj organizaciji Crne Gore, direktor Saša Radović informisao je prisutne o realizovanim i predstojećim promotivnim aktivnostima koje Nacionalna turistička organizacija Crne Gore sprovodi na tržištu Regiona...

Tom prilikom, Radović je upoznao medije da se ove godine sprovodi intezivna i pojačana promocija, u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama i zainteresovanim predstavnicima crnogorske turističke privrede na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Kosova, Madjarske i Albanije. Tržište Regiona je izuzetno bitno, imajući u vidu da je oko 70% ukupnog broja turista upravo sa ovih tržišta. Promocija je usmerena na upoznavanje javnosti sa novinama u turističkoj ponudi u odnosu na prošlu godinu, prvenstveno kada je u pitanju razvoj infrastrukture (saobraćajne, komunalne...), kvalitet direktne turističke ponude (kvalitet smeštaja, vanpansionske ponude, specifične ponude ..), kao i aktuelna cenovna politika i konkurentnost za sezonu 2009. Prezentaciju u okviru ovogodišnjeg Roadshow-a već su održane u Nišu, Novom Sadu, Subotici, Zrenjaninu, Kraljevu, Čačku, Kragujevcu čime je zaokružen prvi segment prezentacija u Srbiji. Na ovim prezentacijima prisustvovalo preko 320 zvanica, od čega je ukupno preko 170 ili više od 50% bilo predstavnika stručne javnosti tj regionalnih i lokalnih medija i turističkih agencija (preko 80 predstavnika reg.i lokalnih medija i 90 turističkih agencija). Od 5.maja, počinje drugi krug prezentacija i to u: Sarajevu gde će ujedno biti organizovana i pres konferencija povodom otvaranja predstavništva Nacionalne turističke organizacije Crne Gore u ovom gradu, zatim 7. maja prezentacija tokom sajma u Tuzli, 8.maja prezentacija u Banja Luci, čime će biti završene prezentacije na tržištu Bosne i Hercegovine. Ujedno u periodu od 6. do 8.maja biće održan i sajam turizma u Prištini gde će NTO CG učestvovati u saradnji sa opštinom Ulcinj. Na tržištu Makedonije biće održana prezentacija 11.maja, a nakon toga slede prezentacije na tržištu Slovenije (Ljubljana i Maribor). NTO CG u saradnji sa turističkom privredom planira prezentacije i na tržištu Albanije i Mađarske. Osim nastupa na sajmovima i jednodnevnih prezentacija i pres konferencija, u narednom periodu kampanja će se sprovoditi i na preko 18 medijskih kuća u regionu, zatim slede i outdoor bilbord kampanje u Beogradu, Novom Sadu, Makedoniji i Bosni i Hercegovini. Za ovogodišnju pojačanu kampanju Vlada Crne Gore je obezbedila dodatnih 480.000 eura. Na pitanje novinara vezano za informaciju po kojoj je Turistička organizacija Srbije sprovela anketu u kojoj je samo 3% ispitanika bilo zainteresovana da provede svoj odmor u Crnoj Gori, direktor Radović je informisao medije da takva anketa nije nikada sprovedena od strane Turističke organizacije Srbije. Turisti iz Srbije su svake godine u velikom broju letovali u Crnoj Gori, o čemu govori i podatak da je Crnu Goru prošle godine posetilo preko 400.000 turista sa tržišta Srbije. PR služba Nacionalne turističke organizacije Crne Gore

Mitsubishi Lancer EVO X FQ-330 SST

Mitsubishi Lancer EVO X FQ-330 SST

Kompanija Mitsubishi javnosti je predstavila najbrutalniju varijantu svog sedana sa oznakom Lancer EVO X. Mitsubishi Lancer EVO X FQ-330 SST krije 2-litarski turbo agregat, iz kojeg su japanski inženjeri uspeli da "izvuku" čak 329 konjskih snaga...
Novi BMW 5 GT oficijalno predstavljen

Novi BMW 5 GT oficijalno predstavljen

Posle puno neizvesnosti, kompanija BMW konačno je u "promet" pustila prve oficijalne fotografije i informacije serijske verzije svog zanimljivog crossover modela BMW 5 Gran Turismo...
Chrysler Balkans -  ’’Samo JEEP je pravi džip’’

Chrysler Balkans - ’’Samo JEEP je pravi džip’’

Kompanija Chrysler Balkans od danas, petka 22. maja, pokreće veliku prodajnu kampanju pod nazivom „Samo JEEP je pravi džip“. Kampanja će trajati do 26. juna 2009. U fokusu kampanje su tri modela iz prestižne game Jeep vozila: legendarni Jeep Chrokee I Grand Cherokee kao i urbani, gradski model sa karakteristikama pravog Jeep vozila - Jeep Compass...
Toyota otvorila prodajno-servisni centar u Čačku

Toyota otvorila prodajno-servisni centar u Čačku

Mreži ovlašćenih partnera Toyote se 15-og Maja, pridružio i renomirani distributer Techno MK Auto, svečanim otvaranjem prodajno servisnog centra u Čačku, na adresi Bulevar Oslobodioca bb, površine 1400 kvm, izgrađenog uz poštovanje svih Toyota standarda...
Sava osiguranje  obeležilo slavu Mladi Sveti Nikola

Sava osiguranje obeležilo slavu Mladi Sveti Nikola

U susret tradicionalnoj slavi Mladi Sveti Nikola SAVA OSIGURANJE a.d.o. Beograd je u četvrtak 21. maja 2009. godine obeležilo godišnjicu Društva kao i uspešno poslovanje u 2008. godini. Svečani koktel pod nazivom PANORAMA PARTY organizovan je na terasi poslovne zgrade u Beogradu, u Bulevaru vojvode Mišića 51...
Volkswagen Golf Variant - Prve zvanične fotografije i info

Volkswagen Golf Variant - Prve zvanične fotografije i info

Pred nama su prve zvanične informacije i fotografije karavan verzije modela Volkswagen Golf šeste generacije. Volkswagen Golf Variant najavljuje nam kraj za masivnu hromiranu masku hladnjaka, ali i start za motore koji zadovoljavaju Euro 5 ekološku normu i novi enterijer...
Subaru Legacy Wagon - porodica je na okupu

Subaru Legacy Wagon - porodica je na okupu

Subaru Legacy Sedan i Outback pete generacije već su poznati. Portfolio će dopuniti najnoviji član, Subaru Legacy Wagon, karavan atraktivnog izgleda, koji je razvijen pod geslom Grand Touring Innovation...
Renault Espace slavi 25. rođendan

Renault Espace slavi 25. rođendan

Renult Espace - 4 različite generacije, revolucionarni MPV koncept automobila, avangardan dizajn, mnoštvo modernih tehnologija, široka ponuda motora, visoka bezbednost i 1,2 miliona prodatih primeraka širom sveta. Vreme je za slavlje...
Mazda 6e
Slika nedelje