Kia Motors pored Evrope sjajna i na drugim tržištima
Iz korporacije Kia Motors javljaju da su u aprilu nastavili sa rastom prodaje na brojnim tržištima. Tako su u Kini zabeležili 39,3-odstotni rast, na tzv. opštim tržištima (engl. General market - u Kiji tako zovu regije: Srednja i Južna Amerika, Azija bez Kine, Karibi, Pacifik, Bliski Istok i Afrika) prodaja je poboljšana za 13,1%...
Pored toga, prodajno osoblje najstarijeg korejskog proizvođača u domaćoj Južnoj Koreji bilo uspešnije za 5,8%. Gledajući po regijama Kia je najveću prodaju zabeležila u Kini (18.169 vozila, +39,3%), na Opštim tržištima (23.902 vozila, +13,1%), i u Južnoj Koreji (29.010 vozila, +5,8%). Prodaja na Bliskom Istoku i Africi je bila sa prodatih 15.462 vozila čak 39% veća nego u aprilu 2008. godine. U prva četiri meseca ove godine opet su bila sjajna Opšta tržišta (86.859 prodatih vozila, +18,1%), J. Koreja (108.416 vozila, +6,5%) i Kina (54.545 vozila, +3,8%). Za sada je u 2009. godini najprodavaniji Kijin model Cerato (na nekim tržištima zove se 'Spectra' ili 'Forte') sa ukupno prodatih 65.727 primeraka. Predstavnik B segmenta - model Rio - je sa prodatih 45.932 primerka na 2. mestu, a na 3. mestu je sportski terenac Sportage (43.443 prodatih primeraka). Evropski automobilski hit, model cee'd, je na 4. mestu (38.579 vozila), a iza njega se među "pet veličanstvenih" uspeo "ugurati" mališan Picanto (27.349 vozila). Uprkos svetskom trendu, koji ne govori u korist sportskih terenaca i monovolumena Kia je na tom području zabeležila 3,6-odstotno poboljšanje u odnosu na prošlogodišnji april (34.934 prodata vozila). Inače se Kijina prodaja povećala i u Evropi (Slovačka +91%, Slovenija +67%, Austrija +51%, Nemačka +42%, Poljska i Češka +32%, Švedska +18%, Francuska +14% i Portugal +5%), gde su u aprilu ukupno prodali 20.500 Kija. Kia Motors PR