Najnovije vesti iz auto industrije
Opel Insignia na vrhu Evrope!
Objavljeno: 04.05.2009.
Evropski automobil za 2009. godinu je takođe prvi izbor Evropskih kupaca automobila: Zahvaljujući spektakularnom lansiranju Insignie na tržište, Opel sada vodi u D segmentu automobila u Evropi. U prvom kvartalu prodaje Insignie, Opel je iznenadio i nadmašio sve konkurente u Evropi u ovom segmentu...
Zbog visoke potražnje za novi Opel tri ekstra smene će biti uvedene u maju. Broj primljenih porudžbina je već prešao cifru od 100 000!
“Insignia pokazuje vrlo dobar potencijal osvajanja, sve do kupaca klasičnih premijum brendova.” - izjavio je Alain Visser, podpredsednik Opela u GME. “To je simbol naših performansi i sposobnosti – pokazuje šta Opel može učiniti.”
U Nemačkoj Opel je pokazao snažno oružje u D segmentu: prodaja je u prvom kvartalu skočila 82% u odnosu na isti period prošle godine. „Zahvaljujući svojoj naprednoj tehnologiji Insignia postiže neverovatnu popularnost i na taj način, Opel može dostići više margine sa Insigniom nego sa svojim prethodnim modelima. Ovo je veoma važno za budućnost Opela.” - dodaje Visser.
Око 56% kupaca izabralo je novu generaciju Adaptive Forward Lighting (AFL+) sa devet funkcija. Drugih 80% naloga uključuju DVD navigacioni sistem sa kolor ekranom, a 35% izabralo je FlexRide sistem. Blizu dve trećine kupaca Insignije želi da vozi sa najboljim gumama: 40% odabralo je 18-inčne gume i svaki treći kupac 17-inčne gume. Svaki drugi kupac bira “Aktion gesunder Rücken” – ortopedski sertifikovana sedišta. Daleko najpopularniji motor je 2.0 CDTI sa 160 KS poručen od svakog trećeg kupca. Konačno, polovina kupaca se odlučuje za dizel motore.
Kao i u većini evropskih zemalja Insignia i na domaćem tržištu ostvaruje fantastične rezultate! Već od februara Insignia je zauzela vodeću poziciju u svom segmentu sa tržišnim učešćem od 13% i konstantnim rastom prodaje. Interesantan je i podatak da je više od polovine poručenih modela sa najboljim paketima opreme.
Insignia Sports Tourer, karavan verzija koja je vec prisutna u slonima širom Evrope, projektovana je da donese nove momente porodici Insignije. Najnoviji član, Insignia ecoFLEX, nudi dinamične vozne performanse sa niskom emisijom CO2 od - samo 136g/km i potrošnjom goriva od 5,2 litara na 100km. Insignia ecoFLEX će biti na tržistu ovog leta.
GM Europe PR
Španci su konačno skinuli plašt sa svog prvog super-sportskog automobila. Ovo je prvi super-sportski automobil koji su Španci razvili sopstvenim snagama, ikada. Ne, ne pričamo o Seat Leonu FR TDI. Govorimo o GTA Spano...
Gerhard Plattner, bivši automobilski takmičar, u cilju postizanja rekorda ekonomične vožnje, vozio je model SEAT Ibiza Ecomotive. Trasu dužine 1562 kilometra, od katalonskog Martorella do Göttingena u Nemačkoj, prešao je sa samo jednim rezervoarom goriva, postigavši prosečnu potrošnju 2,9 L/ 100 km...
Vođstvo italijanske kompanije Fiat, u nedelju je potvrdilo zainteresovanost za kupovinu kompanije Opel, koja je trenutno u vlasništvu koncerna General Motors. Predsedavajuću Fiata, Luca Cordero di Montezemolo, za list "Corriere della Sera" označio je Opel kao idealnog partnera...
April - mesec apsolutnih rekorda za Mazdu u čitavoj regiji! Ovaj mesec ostaće zabeležen kao mesec rekordnih rezultata za Mazdu CSEE (centralna i jugoistočna Evropa): 186 prodatih vozila u Srbiji i Crnoj Gori, samo u aprilu, predstavlja porast od čitavih 158% u odnosu na isti mesec prošle godine...
Propagiranje novih modela pomoću raznih online simulacija i igrica danas je realnost. Volkswagen ovu metodu koristi veoma često, a ovoga puta u centar pažnje stavio je svoj model kojim se s pravom ponosi, Volkswagen Golf VI GTI...
Samo pola godine posle predstavljanja treće generacije modela Renault Megane, francuska kompanija odlučila se da proširi ponudu motora, sa dva nova motora: turbobenzinski 1.4 TCe, u koji Renault polaže velike nade, i turbodizel 2.0 dCi u verziji od 118 kW sa manuelnim i 110 kW sa automatskim menjačem...
Kako prenose mnogobrojni inostrani mediji, kompanije Fiat i Chrysler potpisale su sporazum o partnerstvu. Ovu informaciju objavila je i agencija Reuters, što je potvrdila i internet stranica italijanskog dnevnika, Corriere della Sera,
www.corriere.it...
U četvrtak je održana press konferencija u organizaciji Mass Racing Team-a i kompanije Euro Sumar-Suzuki. Na konferenciji se govorilo o početku sezone i učešća na prvoj trci IDM šampionata, a održana je i svečana predaja motocikla Suzuki K9, koji predstavlja sponzorstvo Milošu Milovanoviću od strane kompanije Euro Summar - Suzuki...
Španska kompanija Seat ovih dana ima puno razloga za slavlje. Model Seat Ibiza slavi svoj dvadesetpeti rođendan, što je bio dovoljan povod za predstavljanje specijalne edicije, pod nazivom „25th anniversary“...