Najnovije vesti iz auto industrije
Predstavljena nova Mazda 3
Objavljeno: 21.11.2008.
Druga generacija Mazde 3 oficijalno je predstavljena na sajmu automobila u Los Angelesu, dok će evropska verzija biti predstavljena na sajmu u Bolonji. Nova generacija Mazde 3 ima težak zadatak da nadmaši veliki uspeh prethodnika...
Prva generacija Mazde 3 za pet godina prodata je u 1,8 miliona primeraka, što predstavlja skoro trećinu Mazdine ukupne prodaje u tom periodu. Isti model u navedenom periodu osvojio je preko 90 različitih nagrada.
Glavne odlike novog modela su dinamičniji i agresivniji dizajn, koji je pod snažnim uticajem Mazde 6. Prilikom stvaranja ovog modela, posebna pažnja posvećena je unapređivanju voznih svojstava i smanjenju mase. Sa koeficijentom otpora vazduha od 0.29 (usisinici za vazduh su za 20% manji), Mazda 3 spada među vodeće u klasi.
Za američko tržište pripremljena su dva benzinska motora. Osnovna motorizacija biće 2.0 MZR snage 149 KS pri 6.500 o/min. Maksimalni Obrtni moment ovog agregata je 183 Nm pri 4.300 o/min. Druga mogućnost je 2.5 MZR agregat, poreklom iz Mazde 6, koji razvija 168 KS pri 6.500 o/min i maksimalni Obrtni moment od 4.000 o/min. Oba agregata imaju razvod DOHC, sa 4 ventila po cilindru. Za slabiji motor standardna je petostepena manuelna transmisija, dok je za snažniji pripremljena 6-stepena. Alternativa uz oba motora je petostepeni automatski menjač Sport-AT.
Ponuda motora za Evropu biće proširena sa dva turbodizel motora zapremine 2 i 2,2 litra. Evropska verzija Mazde 3 biće predstavljena 2. decembra na Bologna Motor Show-u.
Goran Sarić - Automagazin
Novi proizvodi UNIQA osiguranja na našem tržištu pružaju nove dodatne vidove asistencije: uz Auto 24 PLUS, organizaciju pomoći na putu, a uz Auto KASKO 24 PLUS, uz organizaciju pomoći, UNIQA nadoknađuje i troškove pomoći na putu u Srbiji i inostranstvu, u svim zemljama u kojima važi zelena karta.
Velikim prodajnim uspesima Fiat Grande Punta pridružuje se i veliki jubilej - proizveden je milioniti primerak najnovije generacije Grande Punta, koji se prodaje od 2005. godine. Fiat Grande Punto sa rednim brojem 1.000.000 je bogato opremljen crveni hatchback, namenjen kupcu u Velikoj Britaniji...
U četvrtak, 20. novembra 2008, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je za predstavnike medija organizovao manifestaciju pod nazivom EconoDrive. Iako je proizvod Mercedes-Benz prepoznatljiv po svom kvalitetu, inovativnosti, bezbednosti i dugoj tradiciji, namera koja je i ostvarena ovom prilikom, bila je da se ukaže i na još jednu karakteristiku premijum Brenda - ekonomična potrošnja...
Zbog izuzetnog interesovanja za vozila koja je, uz značajne popuste, ponudio tokom šestodnevne akcije od 10. do 15. novembra, u Grand Motorsu, generalnom uvozniku Fordovih vozila, odlučili su da potencijalnim kupcima od 1. do 15. decembra pruže još jednu retku priliku za kupovinu...
Nemački Volkswagen na američkom tržištu niže uspehe jedan za drugim. Aktuelna novina je pobeda modela Volkswagen Jetta TDI u domaćoj anketi "Green Car of the Year", gde se Jetta 2.0 TDI CR (Common-Rail) istakla niskom potrošnjom i malom emisijom CO2...
Hyundai je u Los Angelesu predstavio sopstveno konstruisan hibridni pogon, koji kombinuje benzinski motor zapremine 2,4 litra (ili 2.0 Turbo) sa elektromotorom snage 30 kW. Napredni hibridni sistem u serijskoj proizvodnji pojaviće se tokom sledeće godine...
Novi menadžerski sportsko-luksuzni sedan se neočekivano predstavio odmah posle inovativnog Boxtera i Caymana, i nedugo posle potvrde proizvodnje dizelske verzije Cayenne. Jedna od najočekivanijih ovogodišnjih novina iz Porsche porodice, imena Panamera, polako se otkriva...
Renault Megane R26.R predstavljen je 22. jula tekuće godine, na međunarodnom sajmu automobila u Londonu. Veoma brzo privukao je pažnju javnosti postizanjem rekorda u svojoj kategoriji, na stazi Nürburgring - Nordschleife, sa vremenom 8:17...
U četvrtak 20.11.2008. god. u prostorijama Hyundai Auto Beograda u ulici Milutina Milankovića 7V naš poznati slikar Cile Marinković je imenovan za promotera velike akcije Hyundai Auto Beograda ’’Hyundai bojice za bezbednije ulice’’ koja je posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju.