Open Study Model - Honda uskoro otkriva detalje
Svoju studiju lakog sportskog modela sa niskom emisijom Honda planira da otkrije javnosti na Britanskom međunarodnom Motor Show-u krajem ovog meseca. Kod ovog roudster dvoseda uglađen izgled spojen je sa uzbudljivim i dinamičnim, tehnološka rešenja motora su još efikasnijia i imaju još niži nivo emisje štetnih gasova...
Studija novog modela dvoseda doživeće debi na Britanskom međunarodnom Motor Show-u: • Roudster sa niskom emisjiom spreman da bude prikazan • Dreamscape show za proslavu Hondinog 60. rođendana • Čista vozila treba da zablistaju u Greener Driving paviljonu Honda OSM (skraćenica za Open Study Model – otvoren studijski model) projektovana je u Hondinom odeljenju za istraživanja i razvoj u Ofenbahu u Nemačkoj. Ona predstavlja primer uspeha mladih talenata koji je razvijen unutar evropskih Hondinih projektantskih biroa koji je inspirisan Hondinim „Small Hybrid Sports Concept“ (mali hibridni sportski koncept) predstavljenim u Ženevi 2007. i „Akord Turer Concept“ iz Frankfurta 2007.Tenutno se ne planira da ovaj studijski projekt uđe i u proizvodnju, premda Honda namerava da prikupi sve utiske i komentare zainteresovanih pa da i na osnovu njih usmerava dalje aktivnosti vezane za njegov budući razvoj. OSM ima gladak i aerodinamičan spoljni izgled da bi otpor vazduha bio maksimalno smanjen. U širok i na dole povijen zadnji deo, ugrađena je uska traka zadnjih svetala koja obuhvata čitav završetak vozila. Na prednjem kraju je velika prednja rešetka smeštena između četvrtastih prednjih farova koji se protežu od prednjeg dela automobila pa sve do lukova blatobrana. Auto će biti promovisan tokom konferencije za štampu koju će Honda da održi u utorak, 22. jula. Još neke zvezde sa istog štanda - Na Hondinom štandu će OSM-u društvo praviti i FCX Clarity – Hondin auto na vodonične gorive ćelije. Prvi primerci vozila namenjenih kupcima su prošlog meseca sišli sa proizvodnih traka u Japanu, a prve isporuke su planirane za kraj jula. Ova vozila sa nultom emisijom štetnih gasova prvo će biti uvedena u Kaliforniji, čak i pre samog Japana. - Po prvi put u Britaniji, na ovoj izložbi možete videti i CR-Z-a, Hondino lako sportsko hibridno vozilo. Ovaj kupe sa niskom emisijom je dobio sva odobrenja da uđe u proizvodnju i predstavljaće značajan element u Hondinom nastojanju da unapredi svoja hibridna tehnološka rešenja. - Ova dva modela prati i čitava trenutno aktuelna gama Hondinih vozila – tu je naravno i Akord koji je postavljen tako da visi sa tavanice i na taj način asocira posetioce na nedavno započetu reklamnu kampanju na temu padobranskih skokova, koji su veliki izazov kao i nastup samog Akorda u okviru D-segmenta. Snaga Drimskejpa Honda je na inovativan način adaptirala i Live Action Arenu (Arenu za akciju uživo), i za British Motor Show preimenovala u Drimskejp. U ovoj će se areni događati prezentacije koje treba da objasne jedinstvenu Hondinu istoriju, a tokom koje će posetiocima biti omogućeno da isprobaju Hondina vozila, motocikle pa čak i robota! Za spektakularnu proslavu šezdesetog rođendana, Hondi stiže čitav niz glumaca, vozača trkačkih automobila i motocikala koji će doprineti da se publici predstavi više od 40 različitih proizvoda značajnih za Hondin istorijski razvitak. ASIMO, Hondin napredni humanoidni robot, takođe će predstaviti svoje nove veštine, među njima i sposobnost da se kreće trčećim korakom. U toku ovog izuzetno uzbudljivog programa, u jednom trenutku će na scenu utrčati grupa urbanih fri-ranera sa svojim energičnom tačkom u duhu poslednje TV reklame. U areni je postavljeno 50 kvadratnih metara asfalta sa pozornicom na jednom kraju i tribinom sa sedištima za 2.500 ljudi na drugom. Tu su i tri ekrana za različite projekcije sa super-saund muzičkim sistemom, ali planorana je i živa svirka. Svaka Drimskejp predstava treba da traje oko 20 minuta posle čega bi tokom narednih 10 minuta posetioci mogli da razgledaju eksponate i tako se približe svim zvezdama programa. Planirano je da bude najmanje po četiri predstave na dan i ekskluzivna premijera na dan konferencije za štampu (22. jula). Štand „zelenije“ vožnje Hondin štand posvećen brizi za očuvanje životne sredine biće formiran od bambusa i drugih prirodnih materijala, a poslužiće kao idealno okruženje za još jedan javni prikaz Hondine „čiste vožnje“ i njenog Civic Hybrid-a, koji ima emisiju CO2 od svega 109 gr/km. Na samom štandu će biti ispričana i čitava priča o Hondinom istorijskom razvoju u pravcu čistih tehnologija za sve njene proizvode, od 4-taktnih brodskih motora i još efikasnijih strujnih generatora, pa do vozila na vodonične gorive ćelije sa nultom emisijom CO2. Posetoci će na Hondinom štandu ove izložbe moći da dobiju i zvučni vodič sa slušalicama koji će da im pruži detaljne informacije o različitim delovima kompleksnog Hondinog štanda. Skok iz aviona sa Hondom Posetiocima će biti omogućeno da i sami dožive iskustvo iz Hondine najnovije TV reklame „Skok padobranom“ u simulatoru vertikalnog pada smeštenom na prostoru između glavne hale i Drimskejp arene na istočnoj strani ExCela. Hondini „čistiji“ automobili– kratak istorijski pregled - 1972. Razvijen „CVCC“ motor za model Civic, benzinski motor sa niskom emisijom po strogim zahtevima koji važe u SAD-u. - 1993. Honda osvaja prestižnu nagradu na „World Solar Challenge“ takmičenju sa svojim „Dream car“ opremljenim motorom na pogon na sunčevu energiju. - 1996. Javnosti predstavljeno Hondino „EV Plus“ električno vozilo – u stanju da četiri odrasle osobe preveze na rastojanju od skoro 140 milja (oko 220 km) sa samo jednim punjenjem baterije. - 1997. Otkriven model „Civic GX“ koji vozi na pogon na prirodni gas i može da se nabavi širom SAD-a. - 1999. Honda lansira „Insight“ (insajt – pogled unapred) – hibridno vozilo sa pogonom na benzin i električnu struju u stanju da preveze 83 mpg (miles per galon) u kombinovanom ciklusu, a sa emisijom CO2 od svega 80 gr/km. - 2003. Lansiran „Civic IMA“ hibridni sedan sa emisijom CO2 od samo 116 gr/km - 2006. Pušten u prodaju novi „Civic Hibrid“, sa ekonomičnom potrošnjom goriva od 61,4 mpg i emisijom od 109 gr/km - 2007. Na Motor Šou u Tokiju predstavljeno lako hibridno sportsko vozilo nazvano „CR-Z koncept“ a potvrđeno i to da jedna njegova verzija treba da uđe u proizvodnju - 2008. Honda skida veo sa „OSM“ studijskog modela na Britanskom međunarodnom motor šou Honda FCX Clarity sa pogonom na vodonične gorive ćelije sišla sa proizvodne trake u Japanu a u SAD-u počinje izdavanje ovih vozila u najam - 2009. Znatno pristupačniji model Hondinog hibridnog vozila treba da počne sa prodajom u Velikoj Britaniji na proleće – time čista tehnološka rešenja u automobilima postaju pristupačna znatno većem broju potrošača Delta Automoto PR