AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

Opel će nastaviti svoju trenutnu izvoznu ofanzivu povratkom  na važno japansko tržište. Počevši od sledeće godine, brend će lansirati tri modela u svom prvom koraku: najprodavaniju Corsu, koja u Japanu može imati drugačiji naziv, multifunkcionalni Combo Life i Grandland X kompaktni SUV...

Ostali modeli biće lansirani kasnije.

“Japansko tržište automobila jedno je od najvećih na svetu. Opel ima odličnu reputaciju kao nemački brend. Stoga je naš povratak u Japan veoma važan korak ka značajnom povećanju našeg profitabilnog izvoza, kao što smo obećali u PACE! planu. Opel postaje globalni, a naš povratak u Japan je još jedan dokaz tome", rekao je generalni direktor Opela Michael Lohscheller.

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

U Japanu će Opel biti deo Nacionalne prodajne organizacije PSA grupe i moći će da koristi infrastrukturu na terenu i stručnost grupe. Ovo uveliko olakšava povratak na ovo tržište.


Do sada je PSA grupa u Japanu zastupljena sa markama Peugeot, Citroen i DS Automobiles i prodala je više od 15.600 vozila u 2019.godini. Lansiranjem  brenda Opel će pomoći PSA grupi da proširi svoju ponudu u Japanu i privuče nove kupce. Tim više što će japanski kupci takođe imati koristi od Opelove električne ofanzive: Oni će imati izbor između motora sa unutrašnjim sagorevanjem i elektrifikovanog pogona, jer će Corsa takođe biti dostupna u čisto električnoj verziji, dok će Grandland X biti dostupan i kao plug-in hibrid.

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

U narednim mesecima brend će izgraditi dilersku mrežu u većim gradovima zemlje, koja će se neprestano širiti. Do 2023. godine Opelova mreža biće zastupljena u preko 80 procenata uvoznog tržišta. Opel želi da raste korak po korak. Kao i drugde, u Japanu će fokus biti na profitabilnom rastu i zadovoljnim kupcima.

Sveobuhvatna izvozna ofanziva jedan je od stubova strateškog plana Opel / Vaukhall PACE! Do sredine 2020-ih, tržišta izvan Evrope biće odgovorna za više od deset odsto Opelovog volumena prodaje. Da bi to postigao, brend jača svoje prisustvo na izvoznim tržištima u Aziji, Africi i Južnoj Americi, gde je već prisutan i ulazi na više od 20 novih izvoznih tržišta do 2022. Poslednji primeri uključuju povratak u Rusiju, kao I ulazak na tržišta Kolumbije i Ekvadora.

PR

Stigao je novi Nissan Juke (FOTO)

Stigao je novi Nissan Juke (FOTO)

Revolucionarni JUKE prvi put je predstavljen pre deset godina, a dosad je širom sveta prodato 1,5 miliona primeraka, te je stvorio novi segment kompaktnih crossover SUV vozila koji od tad uključuje sve više vozila te vrste...

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid - Nova perjanica Toyotine hibridne ponude

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid - Nova perjanica Toyotine hibridne ponude

Od svog lansiranja na tržište kao prvog svetskog sportsko-rekreativnog/lifestyle SUV vozila 1994. godine, RAV4 je konstantno evoluirao u skladu s potrebama i zahtevima kupaca koji su se vremenom menjali u pogledu kvaliteta, stila, performansi i raznolikosti – čime je osigurana njegova pozicija kao jednog od najprodavanijih vozila na svetu...

Mercedes-Benz na autosalonu u Ženevi 2020

Mercedes-Benz na autosalonu u Ženevi 2020

Ovogodišnji 90. Salon automobila u Ženevi donosi nekoliko novih proizvoda: unapređenu E-Klasu, tri AMG svetske premijere, nove modele iz porodice kompaktnih hibrida, kao i model Marco Polo sa Mercedes-Benz Advanced Control sistemom (MBAC)...

Jaguar Type 00 Concept
Slika nedelje