IAA svetska premijera: Opel prvi proizvođač automobila koji će predstaviti električni reli automobil
Opel je prvi proizvođač automobila na svetu koji će ponuditi baterijsko – električno vozilo za reli. Električni takmičarski automobil baziran je na modelu Opel Corsa-e, koji je već dostupan za narudžbine, a svoju svetsku premijeru imaće na IAA Salonu automobila u Frankfurtu (otvoren za posetioce od 12. do 22. septembra).
Novom sezonom Opel i ADAC nastavljaju svoje uspešno partnerstvo jer je proteklih godina ADAC Opel Rallye Kup bio ulaznica za okupljanje oko 100 mladih vozača iz 18 zemalja. Najbrži su takođe svoj talenat pokazali na međunarodnoj sceni u timu ADAC Opel Junior Rallye. Juniori Opela su četiri puta uzastopno (od 2015. do 2018.) osvajali evropsko prvenstvo sa modelom Opel ADAM R2. Nova Opel Corsa-e sada menja model ADAM na reli trkama. Novi takmičarski automobil razvija 100kW (136 ks) i 260 Nm obrtnog momenta iz mesta.
Predsednik ADAC Sport-a, Herman Tomčik (Hermann Tomczyk) dodao je: „Sa ADAC Opel e-Rally Kupom po prvi put donosimo električni pogon u mejnstrim sport, a posebno kao podršku mladim vozačima. Inovativni koncept i saradnja sa PSA grupacijom otvara nove mogućnosti za nas, posebno što se tiče pružanja podrške mladim vozačima. Siguran sam da će ADAC Opel e-Rally Kup pokazati put unapred za auto-moto sport i van granica Nemačke.‘‘
Sledeći korak za mlade vozače nakon što diplomiraju na Akademiji i u ADAC Opel E-Rally Kupu biće da učestvuju u Evropskom juniorskom reli šampionatu sa novom Opel Corsom R2. Integracija Opela u PSA grupaciju ponudila je dodatne mogućnosti za vrhunske talente: sestrinska marka Peugeot se takmiči sa moćnim FIA R5 mašinama a Citroën čak i u Svetskom reli šampionatu – odlična prilika za napredak do najviših nivoa međunarodnog reli sporta.
Razvoj modela Opel Corsa-e Rally se nastavlja visokim tempom u Riselshajmu. Planirano je petnaest automobila za sezonu 2020/2021. ADAC Opel e-Rally Kupa. Cena automobila za buduće korisnike iz Opel Motorsporta biće značajno niža od 50.000 € (neto).
Tip elektromotora: Sinhroni
Snaga: 100 kW (136 ks)
Obrtni moment: 260 Nm
Baterija: Litijum-jonska, 50 kWh
Prenos: Pogon na prednje točkove sa Torsen diferencijalom
Vešanje: Reli vešanje McPherson sa uniball zglobovima napred
Točkovi: 7 x 17; ET20
Upravljanje: Električni servo upravljač
Kočnice: Kočione čeljusti sa 4 klipa
Prednji diskovi ventilirani iznutra 332x28-mm, 264x12-mm zadnji diskovi, hidraulički pritisak kočnice podesiv pozadi, posebno podešen za rekuperaciju
Prilagođeno upravljanje kočnicama i rekuperacija
Šasija: Lagana karoserija u beloj boji sa integrisanim zaštitnim kavezom
Zaštita podvozja za motor i menjač
Električni aparat za gašenje požara, suva baterija (standardno u motornom prostoru)
Brzo oslobađajuči pričvršćivači za poklopac motora i vrata prtljažnika
Elektronski sistemi: ESP, sistem za kontrolu vuče (TC) i ABS deaktivirani Motorsport displej sa logerom podataka
Novorazvijeni bezbednosni sistem upozorenja u slučaju visoke voltaže (HV)
Opciono: Tripmaster i dodatna svetla
Dimenzije: Dužina: 4.060 mm
Širina: 1.770 mm (5,0 mm širi od produkcijske verzije) Visina: 1.440 mm (5,0 mm viši od produkcijske verzije) Međuosovinsko rastojanje: 2.540 mm (2,0 mm duže od produkcijske verzije)
PR