Nissan Navara (2020) - atraktivni pikap ima novi motor i oslanjanje
Posle pet godina egzistencije na tržištu, treća generacija legendarnog pikapa je prošla modernizaciju. Većina promena je ispod haube...
Aktuelna generacija modela Nissan Navara na tržištu je od 2014. godine. Najveća promena je ispod haube a odnosi se na dva 4-cilindarska dizelska motora zapremine 2,3 litra, koji razvijaju 120 kW ili 140 kW. Oba agregata opremljena su sa dva turbo punjača.
Agrergati su dobili nove materijale, kao što su novi klipovi i klipni prstenovi sa smanjenim trenjem. Smanjen je i kompresioni odnos, sa 15,4:1 na 15,1:1. Pritisak injektora je povećan sa 2.000 na 2.200 Bara. Sva prilagođavanja imaju za cilj da smanje potrošnju goriva i emisiju štetnih materija, pa je Navara smanjila prosečnu potrošnju na 6,9 l/100 km. U tome mu je pomogao 6-stepeni manuelni menjač. Optimizaciju je prošao i 7-stepeni automatizovani menjač.
Za razliku od prethodnika, modernozovana Navara standardno je opremljena sa četiri kočiona diska, napred prečnika 320 mm (+24 mm), a pozadi prečnika 308 mm. Novi kočioni sistem obezbeđuje za 40 % manju potrebnu silu na pedalu kočnice pri maksimalnom kočenju.
Unapređen je i Infotainment NissanConnect sa većim 8-inčnim displejom osetljivim na dodir. Navigacioni sistem TomTom ima besplatne aktuelizacije. Spolja se nije puno toga promenilo - nove su felne, osvežene su svetlosne grupe sa LED svetlima sa tamnijom pozadinom i nekoliko dizajnerskih detalja.
Automagazin.rs