AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova Opel Astra BiTurbo hečbek: Pikantna

Nova Opel Astra BiTurbo hečbek: Pikantna

Ukoliko ste osoba koja voli čili sos na tostu a u potrazi ste za razumnim, ali u isto vreme „zaljućenim“ hečbekom, Opel Astra sa novim 1,6-litarskim BiTurbo dizel motorom je upravo automobil za vas...

Nova Opel Astra BiTurbo hečbek: Pikantna

(NEDC kombinovani ciklus potrošnje goriva: 4,0-4,1 l/100 km; 106-109 g/km CO2). Astra 1.6 BiTurbo CDTI iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzava za 8,6 sekundi, dok međuubrzanje od 80 do 120 km obavlja za 7,5 sekundi, i nastavlja da ubrzava sve do maksimalne brzine od 220 km/h. Ovaj spoj visokih performansi i skromne potrošnje čini ovu twin-turbo Astru jednim od najefikasnijih automobila u C segmentu.

Nova Opel Astra BiTurbo hečbek: Pikantna

Pored sjajne efikasnosti, elastičnost je takođe glavna prednost ovog vrhunskog motora sa 118 kW/160 ks. Maksimalni obrtni moment od 350 Nm je dostupan pri samo 1.500 o/min. U kombinaciji sa malom masom (nova Astra je do 200 kilograma lakša u odnosu na prethodni model) i odličnim odzivom na papučici gasa, BiTurbo hitro ubrzava iz niskih obrtaja. Uparen sa šestostepenom manuelnom transmisijom, četvorocilindarski agregat sa sekvencijalnim turbo punjačem koji operiše u dva nivoa, uglađeno i progresivno podiže obrtaje do 4.000 u minuti, kada ostvaruje maksimalnu snagu. Motor je takođe veoma rafiniranog rada, što putnički odeljak Astre čini posebno tihim, komfornim i izdašnim prostorom za putovanja.


„Kada smo lansirali Astru prošle godine, njena kombinacija prostranosti, opremljenosti, komfora i digitalne povezanosti, uzdrmala je konkurenciju u C segmentu“, kaže dr Karl-Tomas Nojman (Dr. Karl-Thomas Neumann), CEO Opela. „Nova Astra je jedan od najlakših automobila u segmentu, a kada je opremljena novim 1,6-litarskim twin-turbo motorom, malo je modela koji mogu da se nose sa jedinstvenim spojem snage, performansi, rafiniranosti i ekonomičnosti BiTurba.“

Nova Opel Astra BiTurbo hečbek: Pikantna

Potpuno nova arhitektura male mase obezbeđuje bazu, kako za hečbek Astru sa petoro vrata, tako i Sports Tourer. Integracija pametnih mobilnih telefona i revolucionarni sistem personalne konektivnosti i servisne asistencije, Opel OnStar, obezbeđuje vrhunsku digitalnu povezanost. Astra takođe nastavlja Opelovu tradiciju uvođenja komponenti u C segment, koje su prethodno bile dostupne isključivo u višim tržišnim segmentima, kao što su IntelliLux LED® matrični farovi .

Nova Opel Astra BiTurbo hečbek: Pikantna

Ovi kvaliteti su već doneli Astri mnoga priznanja. Pored titule za „Evropski automobil godine 2016.“, nova Astra je pobrala međunarodna priznanja kao što su „SAFETYBEST 2015“ i „Zlatni volan 2015.“. Takođe je dobila maksimalnih pet zvezdica za performanse na Euro NCAP „kreš“ testu. Astra BiTurbo hečbek je takođe pobednik važnih uporednih testova, sprovedenih od strane automobilskih medija. U Nemačkoj, „Auto Zeitung“ je naglasio: „Opel Astra pobeđuje premijum ligu“, nakon što je nova Astra bila bolja od Mercedesa A 220d i BMW-a 118d (izdanje 10./2016.); da bi „AutoBild“ (izdanje 17./2016.) objavio da Opel Astra „iza sebe ostavlja čak i BMW“.


Cene za novu Astru 1.6 BiTurbo CDTI sa petoro vrata počinju već od atraktivnih € 27,310.


PR

Fiat 124 Spider i Eugena Washington (FOTO)

Fiat 124 Spider i Eugena Washington (FOTO)

Pred početak prodaje svog novog modela 124 Spider, Fiat ništa ne prepušta slučaju. U Sjedinjenim Američkim Državama, italijanski proizvođač se odlučio za dobro poznati marketing - povezati automobil sa poznatima...

Novi Audi A5 (2017) - otkrivanje počinje

Novi Audi A5 (2017) - otkrivanje počinje

Za manje od dva meseca (konkretno 2. juna), u Ingolstadtu će biti predstavljena nova generacija kupe modela Audi A5. Putem društvenih mreža, nemački proizvođač nas je "počastio" novim fotografijama zamaskiranog automobila...

Amerikanci testirali voz budućnosti (FOTO)

Amerikanci testirali voz budućnosti (FOTO)

Budućnost mobilnosti, u kojoj će se ljudi prevoziti u specijalno projektovanim kapsulama, koje unutar velikih cevi postižu brzinu i do 1.200 km/h, prvi put je isprobano u realnosti. Testirala ga je američka kompanija Hyperloop One...

BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje