Finansijski rezultati za drugi kvartal 2024: Hankook povećava prodaju i operativni dobit
Proizvođač vrhunskih guma, kompanija Hankook, ostvario je prodaju od 2.317,8 milijardi KRW (približno 1.570,4 miliona EUR) i operativni profit od 420 milijardi KRW (približno 284,5 miliona EUR) u drugom kvartalu 2024. godine…
U odnosu na prethodnu godinu, prodaja je porasla za 2,4 posto, a operativni dobit je povećan za 69,2 posto.
Uprkos stalno visokoj inflaciji i visokim kamatnim stopama, što je doprinelo smanjenju potrošnje u globalnoj ekonomiji, Hankook je zadržao svoju putanju rasta. Ovo je rezultat niza mera koje proizlaze iz naše strategije kao premijum brenda. To uključuje ulaganja u istraživanje i razvoj (I&R), vodeću ulogu na tržištu guma za električna vozila i jaka partnerstva s proizvođačima automobila visokih performansi na čijem je čelu predsednik kompanije Hankook & Company Group Hjunbum Čo. Osim toga, Hankook je optimalno iskoristio svoju tehnološku ekspertizu i pozicionirao svoje vrhunske proizvode konkurentno kroz svoju prodajnu strategiju specifičnu za region, koja se temelji na proširenim prodajnim kanalima i poboljšanoj prodajnoj infrastrukturi.
U drugom kvartalu, gume velikih dimenzija od 18 inča ili veće činile su 46,3 posto svih prodatih guma za putnička i laka komercijalna vozila, što je povećanje od 2,8 procentnih poena u odnosu na prethodnu godinu. Gume za velike putničke automobile činile su 63 posto ukupne prodaje na kineskom tržištu – što je najveći udeo u svim regionima – 55,3 posto u Južnoj Koreji, zatim 54,6 posto u Severnoj Americi i 37,8 posto u Evropi.
Sa svojom vodećom tehnologijom pneumatika, Hankook ispunjava standarde performansi i kvaliteta brendova koji proizvode vrhunske automobile i automobile visokih performansi. Naša kompanija kontinuirano proširuje svoja partnerstva kao dobavljač guma za prvu ugradnju, radeći sa renomiranim proizvođačima kao što su Audi, BMW, Mercedes-Benz i Porsche, kao i sa brendovima koji proizvode automobile vrhunskih performansi, kao što su Audi Sport, BMW M i Mercedes-AMG. Hankook takođe snabdeva gumama vodeće proizvođače električnih vozila kao što su Tesla i BYD. Kompanija trenutno isporučuje OE gume za oko 280 modela skoro 50 svetskih proizvođača automobila.
Hankook nastavlja da ostvaruje značajan napredak u segmentu specijalnih guma za električna vozila. Otkako je lansirala prvu kompletnu liniju EV proizvoda na svetu 2022. godine pod iON brendom, naša kompanija je proširila svoj portfolio i sada nudi 236 specifikacija u veličinama od 16 do 22 inča. Ovome treba dodati i asortiman OE guma za EV modele koji se stalno širi i uključuje Porsche Taycan, Audi e-tron GT i Q4 e-tron, BMW i4, Volkswagen ID.4, Hyundai Ioniq 6, Kia EV3 i EV9, Tesla Model Y i Model 3 kao i BYD Song Max i Yuan.
Kompanija takođe kontinuirano intenzivira svoje nacionalne i globalne marketinške aktivnosti kako bi ojačala svoju poziciju kao premijum brenda. Hankook je ekskluzivni dobavljač i zvanični tehnički partner najvažnije svetske električne trkačke serije ABB FIA Formula E World Championship, kao i takmičenja Lamborghini Super Trofeo italijanskog brenda sportskih automobila Lamborghini Squadra Corse. Naša kompanija je takođe partner poznatih sportskih organizacija širom sveta. To uključuje UEFA Europa League, u kojoj su zastupljeni najbolji evropski profesionalni fudbalski klubovi, i poznati nemački fudbalski klub Borussia Dortmund.
PR