AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Pažljivko u poseti Loznici

Pažljivko u poseti Loznici

U saradnji sa Gradom Loznica i Savetom za bezbednost saobraćaja grada Loznica, u sportskoj hali „Lagator“, juče je održan edukativni čas pred oko 700 đaka prvaka. Agencija za bezbednost saobraćaja već četvrtu godinu sprovodi kampanju „Pažnja sad“, namenjenu većoj bezbednosti dece u saobraćaju.

Tom prilikom, maskota Agencije za bezbednost saobraćaja „Pažljivko“ je svim đacima prvacima pričao šta je to što treba da znaju i kako moraju da se ponašaju dok se nalaze u saobraćaju i kako da bezbedno učestvuju u svakodnevnim situacijama u saobraćaju u kojima se mogu naći na putu od kuće do škole. Kao i svaki put mamio je osmehe i radoznale poglede prisutnih mališana.

Agencija za bezbednost saobraćaja već četvrtu godinu sprovodi kampanju „Pažnja sad“, namenjenu većoj bezbednosti dece u saobraćaju. Cilj kampanje je promocija i značaj poštovanja saobraćajnih propisa i saobraćajne kulture.

Tokom svake školske godine, Agencija organizuje i održava saobraćajno obrazovne časove u gradovima širom Srbije. Saobraćajno obrazovni čas traje oko 45 minuta i zamišljen je kao interaktivna predstava za decu u kojoj „Pažljivko“ postavlja pitanja, komunicira sa njima i poziva ih da aktivno učestvuju.

Pažljivko u poseti Loznici

Čas se završava prikazivanjem crtanog filma „Pažljivko“ nakon kojeg, predstavnici Agencije deci dele poklone. Svakako najomiljeniji i najkorisniji poklon je knjiga „Pažljivkova pravila u saobraćaju“ u kojima je slikovito opisana važnost pravilnog ponašanja u saobraćaju u situacijama u kojima se deca svakodnevno mogu naći.
Od ove godine Agencija će raditi na prenošenju iskustava lokalnim samoupravama kako bi se unapredio rad lokalnih Tela za bezbednost saobraćaja čiji krajnji cilj treba da bude izgradnja stabilnih sistema bezbednosti saobraćaja na lokalnom nivou.

Namera je osposobiti i unaprediti aktivnosti usmerene ka unapređenju bezbednosti saobraćaja, s ciljem dostizanja krajnjeg rezultata utvrđenog Nacionalnom strategijom koji je usvojilo Vladino telo za koordinaciju bezbednosti saobraćaja.

Agencija za bezbednost saobraćaja

Bosch: ideje zaposlenih štede 395 miliona evra

Bosch: ideje zaposlenih štede 395 miliona evra

Već 90 godina Bosch sistemski profitira od kreativnosti i inovativnog duha svojih zaposlenih. Kompanija je u posljednjih deset godina samo u Nemačkoj uštedela oko 395 miliona evra zahvaljujući predlozima za poboljšanje njenih zaposlenih...

Honda Civic Type-R snimljena pre premijere (FOTO)

Honda Civic Type-R snimljena pre premijere (FOTO)

Serijska verzija Honde Civic Type R snimljena je, samo nekoliko dana pre zvanične premijere. Ono što sigurno raduje, jeste činjenica da je serijski model zadržao veliko zadnje krilo, četiri izduvna završetka i proširene blatobrane...

Seat - prvi snimak koncepta SUV modela

Seat - prvi snimak koncepta SUV modela

Seat u svojoj ponudi nema vozilo kategorije SUV. To će se uskoro promeniti. Španska marka je u prošlosti predstavila dva SUV koncepta - Tribu i IBX, a ove godine stiže treći...

Koncept Nissan Sway stiže u Ženevu

Koncept Nissan Sway stiže u Ženevu

Inovativan dizajn i kvalitetna tehnika učinila je od modela Nissan Qashqai i Juke veoma uspešne modele na tržištu. Šta bi se dogodilo, alo bi Nissan upotrebio istu strategiju i standardne kvaliteta na mali hatchback?

Jaguar Type 00 Concept
Slika nedelje