Audi A1 - novi 3-cilindarski motori i osvežen izgled

Audi A1 se prodaje od 2010. godine i na svom kontu ima više od 500.000 prodatih primeraka. Nemačka kompanija je odlučila da je vreme za modernizaciju ovog modela. Glavnu tehničku novinu predstavljaju novi 3-cilindarski motori - benzinski 1.0 TFSI i turbodizel 1.4 TDI...

Pogledajte test: Audi A1 1.6 TDI - Četiri prstena za početnike.
Ponuda motora za modernizovani A1 sastoji se od šest agregata. Neki su novi, a neki unapređeni. Snaga motora kreće se u rasponu od 66 kW do 141 kW, a do sada je bilo od 63 do 136 kW. Svi motori su dostupni i sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, dok će u vrhunskoj verziji 1.8 TFSI menjač S-Tronic biti standardan.
Turbo motor zapremine 1.0 litar je prvi benzinski 3-cilindarski motor koji je Audi ponudio ikada. Motor ima maksimalnu snagu od 70 kW, a precizniji tehnički detalji biće poznati uskoro. U kombinovanom ciklusu vožnje, ovaj motor prosečno troši 4,3 l/100 km.

Turbodizel 1.4 TDI može se pohvaliti najnižom potrošnjom goriva. Proizvođač kaže, a mi nemamo razloga da ne verujemo, s obzirom na renome ove marke, da u kombinovanom ciklusu ovaj motor prosečno troši 3,4 l/100 km.
Pogledajte: Test - Audi A3 2.0 TDI.
Vrhunac ponude predstavljaće verzija S1, koju će pokretati 2.0 TFSI motor maksimalne snage 170 kW i maksimalnog obrtnog momenta 370 Nm. Ova verzija opremljena je i sistemom pogona na sve točkove.

Modernizovani Audi A1 može se pohvaliti i osveženim izgledom. Dizajneri su dodali oštrije linije, maska hladnjaka je šestougaona single frame, a redizajnirana su svetla i branici. novina su i dizajnerski paketi Design i Sport. Automobil je dobio i novi elektromehanički pojačivač upravljača, kao i mogućnost izbora adaptivnog oslanjanja.

Automagazin.rs