AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Mercedes je najinteraktivniji automobilski brend na društvenim mrežama

Mercedes je najinteraktivniji automobilski brend na društvenim mrežama

Može se reći da Mercedes-Benz ima najaktivnije fanove, s obzirom na više od 12 miliona aktivnih korisnika na Facebook-u u drugom tromesečju 2014. Studija, koju je nedavno sprovela kompanija Social Bakers, najpoznatija po ispitivanjima tržišta koja se fokusiraju na društvene mreže...

Mercedes je najinteraktivniji automobilski brend na društvenim mrežama

...pokazala je da je uz nešto manje od dva miliona novih fanova ovaj prvoklasni brend iz Štutgarta takođe među najbolja 4 brenda automobila kada je reč o rastu u sferi društvenih mreža. To se ogleda u činjenici da je zajednica koju čine obožavaoci ove marke premašila 15 miliona u julu. Novi ključni pokazatelj koji beleži Social Bakers, a to je broj aktivnosti na 1000 obožavalaca, stavlja Mercedes-Benz na izvanredno drugo mesto među automobilskim brendovima na osnovu ostvarenog rezultata od 896 aktivnosti. Ista situacija je u Srbiji gde je Mercedes-Benz Facebook stranica sa više od 83 hiljade pratilaca zauzima ubedljivo prvo mesto u automobilskoj industriji, dok smart Srbija stranica ima više od 11 hiljada pratilaca.

U nedavno sprovedenoj Social Bakersovoj studiji, Mercedes-Benz zauzima drugo mesto na rang-listi za period od aprila do jula 2014. na osnovu koje se upoređuju svi brendovi globalno u pogledu interakcije koja se ostvaruje sa njihovim obožavaocima na Facebook-u. Samo su ljubitelji američke TV kuće Diskaveri imali više „lajkova“, „šerova“ i komentara. Iz kompanije Social Bakers prvi put su uveli novi pokazatelj. Aktivnost velikih i malih zajednica koje čine pratioci sada se može neposredno uporediti na osnovu „broja ostvarenih aktivnosti na 1000 pratioca“. Kao drugoplasirani brend, Mercedes-Benz na impresivan način pokazuje da velika zajednica koju ima na Fejsbuku intenzivno komentariše prikazani sadržaj.

Sa svojim 15-milionim obožavaocem na Facebook-u, Mercedes-Benz je u julu 2014. stigao do impresivne prekretnice u svom dugogodišnjem prisustvu na društvenim mrežama. Kako bi obeležio ovo dostignuće, nemački umetnik Tic napravio je jedinstveno umetničko delo pomoću papirnih vreća iz celog sveta koje su prethodno poslali obožavaoci. Zajednica je mogla da se pridruži i prati kreativni proces na mreži.

Takođe u julu 2014, kanal Mercedes-Benza na Instagramu dobio je svog milionitog pratioca. Ovu foto platformu u ime Mercedes-Benza vode fotografi i blogeri čija su tema automobili. Princip „od obožavalaca (profesionalaca) obožavaocima“ prihvaćen je od strane zajednice: svakog meseca na nalogu Mercedes-Benza na Instagramu zabeleži se oko pet miliona aktivnosti. Kako bi obeležio uspeh od milion okupljenih pratilaca, mladi Indijac Amšu Čuki, vizuelni i multimedijalni umetnik, stvarao je za obožavaoce. Fotografije izrade i završenog umetničkog dela biće prikazane javnosti tokom ovogodišnjeg St. Moritz Art Masters festivala od 22. do 31. avgusta, kao i preko društvenih medija, na globalnim kanalima Mercedes-Benza.

Mercedes je najinteraktivniji automobilski brend na društvenim mrežama

Mercedes-Benz na društvenim mrežama

Već više godina Mercedes-Benz se nalazi među najuspešnijim i najaktivnijim brendovima na internetu. Sveobuhvatne aktivnosti na internetu i preko društvenih medija predstavljaju sastavni deo 'Digital Media House' u okviru koje Mercedes-Benz predstavlja vrhunske sadržaje vezane za brend u novinarskoj formi i objavljuje ih preko svih digitalnih kanala. Mercedes-Benz se već godinama sistematski drži visokokvalitetnog „predstavljanja sadržaja“ u digitalnoj sredini, zbog čega je iznikao u izdavača koji predstavlja sopstveni brend. Od 2013. Mercedes-Benz u okviru dela Društveni oblak (Social Cloud) na internacionalnoj vebstranici www.mercedes-benz.com objedinjuje sav objavljeni materijal vezan za brend iz nezavisnih izvora kao što su blogovi, Twitter, YouTube, Facebook, Google+ and Instagram, kao i sa zvaničnih Mercedes-Benzovih kanala na društvenim mrežama. Društveni oblak predstavlja unapređenje „Mercedes-Benzove platforme za društvene publikacije“, koja je 2012. kreirana za blogere i onlajn novinare. Na ovom mestu svi članci objavljeni o Mercedes-Benzu na spoljnim vebsajtovima, blogovima i u digitalnim časopisima ili putem Twitter automatski se raspoređuju i isečci se pojavljuju u prikazu. Zbog toga portal predstavlja sveobuhvatan izvor informacija za blogere i novinare. Na osnovu iskustva u radu ove platforme i povratnih informacija koje nam upućuju korisnici, razvoj Društvenog oblaka (Social Cloud) usmeren je tako da bude pogodan za klijente i sve korisnike koji su zainteresovani za Mercedes-Benz.

Mercedes-Benz na društvenim mrežama

www.mercedes-benz.com ili http://social.mercedes-benz.com
http://socialpublish.mercedes-benz.com,
www.facebook.com/MercedesBenz, www.facebook.com/MercedesBenzSrbijaiCrnaGora,
www.twitter.com/MercedesBenz, https://twitter.com/mb_scg,
www.youtube.com/MercedesBenztv, www.youtube.com/user/MBSrbijaiCrnaGora
www.google.com/+MercedesBenz, www.pinterest.com/MercedesBenz
www.instagram.com/MercedesBenz, www.foursquare.com/MercedesBenz
www.linkedin.com/company/daimler, www.mercedes-benz.com/xing
https://vine.co/mercedesbenz

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora

Nova Suzuki Vitara (2015) - prva fotografija i video

Nova Suzuki Vitara (2015) - prva fotografija i video

Kompanija Suzuki za međunarodni autosalon u Parizu (4.-19. okrobar) pripremio je novu generaciju modela Vitara, koji vam predstavljamo putem prvog videa. Treća generacija modela Suzuki Vitara polako završava treću dekadu na tržištu (proizvodi se od 2005. godine), tako da se od nove generacije ovog popularnog modela puno toga očekuje...

EKO Serbia: Otvaranje škole Jefimija u Obrenovcu

EKO Serbia: Otvaranje škole Jefimija u Obrenovcu

Kompanija EKO Serba a.d. uspešno je završila radove na renoviranju škole „Jefimija“ iz Obrenovca. Realizovanje ove donacije, u saradnji sa kancelarijom grada i upravom škole, obavljeno je vrlo efikasno i škola otvara vrata za đake na vreme, 1. septembra...

Peugeot Tweet specijalno dizajniran za gradske gužve

Peugeot Tweet specijalno dizajniran za gradske gužve

Iz Peugeot game skutera, još jedan model se izdvojio svojim elegantnim linijama i dobrom ergonomijom, u pitanju je model Tweet.  Zašto je to tako vidi se na prvi pogled, ali pored atraktivnog izgleda, ovaj skuter ima da ponudi i mnogo više...

Kupite BMW i8 za 19.000 dolara - pogledajte kako (foto)

Kupite BMW i8 za 19.000 dolara - pogledajte kako (foto)

Hibridni sportski automobil BMW i8 prodaje se po ceni od preko 120.000 evra, što znači da je za većinu ljudi nedostupan san. Za one koji nemaju ovaj novac, a po svaku cenu u dvorištu žele da imaju ovaj super-automobil, ovo je dobra ponuda. Ovo nije auto da se vozi, ovo je auto da se "ima", ali bukvalno...

JSet Blue Marlin Ibiza: novi i ekskluzivan Jeep® salon

JSet Blue Marlin Ibiza: novi i ekskluzivan Jeep® salon

Nakon uspeha u Monte Karlu i Marakešu, brend Jeep se usmerio i na Ibicu, ostrvo puno energije, gde će u objektu Blue Marlin tokom čitavog leta biti smešten JSet salon. Ovo ekskluzivno mesto koje se nalazi u prelepom zalivu Kala Hondal u jugozapadnom delu ostrva, kojem se može pristupiti pomoću čamca ili automobila...

Lada Vesta i XRay 2 na prvim fotografijama

Lada Vesta i XRay 2 na prvim fotografijama

Danas startuje autosalon u Moksvi. Domaća kompanija Lada pripremila je dva zanimljiva noviteta. Jedan ej sedan Vesta, a drugi koncept xRay. Oba automobila, koji se trenutno nalaze u fazi koncepta, možemo pogledati na prvim zvaničnim fotografijama...

Novi Volvo XC90 konačno otkriven - da li vam se sviđa?

Novi Volvo XC90 konačno otkriven - da li vam se sviđa?

Druga generacija modela Volvo XC90, koja je za švedsku kompaniju od velikog značaja, konačno je otkrivena. Zvanični izvori još uvek "ćute", ali zato su kolege iz britanskog magazina Autocar na internet plasirale fotogalerije, video snimke i informacije...

Originalno Mercedes-Benz motorno ulje - Prvo ulje dostojno Zvezde

Originalno Mercedes-Benz motorno ulje - Prvo ulje dostojno Zvezde

Mercedes-Benz inženjeri sa višegodišnjim iskustvom u konstruisanju motora, razvili su specijalni lubrikant: originalno Mercedes-Benz motorno ulje. Komponente i aditivi specijalno su izabrani u skladu sa posebnim standardima kvaliteta Mercedes-Benz motora i osiguravaju visok nivo efikasnosti i performansi...

BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje