AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Bosch beleži dinamičan rast u Srbiji

Bosch beleži dinamičan rast u Srbiji

Bosch Grupa, vodeći globalni dobavljač tehnologije i usluga, povećavala je ukupnu neto prodaju u Srbiji za 13 procenata, na 30 miliona evra u 2013. godini. Ova cifra uključuje i prodaju nekonsolidovanih firmi i internih isporuka drugim Bosch kompanijama...

Bosch beleži dinamičan rast u Srbiji

Direktor Bosch-a za Adria regiju, Javier Gonzalez Pareja

 

Konsolidovani prihodi od prodaje trećim licima na domaćem tržištu beleže snažan dvocifreni rast, dostigavši 22 miliona evra. Ove cifre uzimaju u obzir izmenjene računovodstvene politike u prethodnoj godini. "2013. godina je bila godina dinamičnog rasta za Bosch u Srbiji, u skladu sa pozitivnim trendom poslednjih godina", rekla je Jovanka Jovanović, generalni direktor Boscha u Srbiji. "Za 2014. godinu očekujemo da će prodaja u Srbiji i dalje rasti", rekla je Jovanović.

Bosch zapošljava više od 180 saradnika u Srbiji početkom 2014. godine. Do kraja godine, ova cifra će nastaviti da se povećava, uglavnom zbog povećane proizvodnje u novoj fabrici sistema brisača za automobile u Pećincima. "Proizvodnja za tržište prateće i dodatne opreme za automobile je uspešno započeta u avgustu 2013. godine. Sada se radujemo pokretanju serijske proizvodnje sistema brisača u julu 2014. godine", rekla je Jovanović.

Centar za obuku doprinosi povećanju bezbednosti u saobraćaju

Kao vodeći globalni dobavljač tehnologije za automobile, Bosch je pouzdan pružalac usluga vezanih za obuku i specijalizaciju u svim oblastima automobilske tehnologije. Ovlašćeni centar za obuku Bosch u Novom Miloševu pruža obuku u automobilskoj tehnologiji za zaposlene u auto servisima kao i profesore stručnih škola od 2002. godine. Do sada je obučeno više od 1.000 polaznika. Poboljšanjem znanja o korišćenju KTS opreme za dijagnostiku ili popravku ABS sistema, učesnici su u mogućnosti da kupcima ponude bolju uslugu, doprinesu većoj bezbednosti u saobraćaju u budućnosti, i povećaju svoju konkurentnost.

Novi Bosch električni ručni alati na tržištu u Srbiji

Bosch odejlenje Električnih ručnih alata je lansiralo više od 100 novih proizvoda na srpskom tržištu prošle godine. Jedan od primera je laserski daljinomer PLR 15 za "uradi sam" majstore koji žele da lako izmere dužine i razdaljine. Ovaj mali i kompaktan instrument - 10 x 3.6 cm - može da se koristi za merenje rastojanja do 15 metara sa tačnošću od tri milimetara u sekundi. PLR 15 je posebno lak za rukovanje i stoga je pogodan i za početnike.

Bosch takođe uvodi novu paletu proizvoda za jednostavno renoviranje zidova, na primer PWR 180 CE, novi univerzalni alat za pripremu zida za "uradi sam" majstore. Ovaj alat pouzdano uklanja tapete, gips i ostatke farbe sa površina. Radi sa rotirajućim diskom i dodacima koji se mogu menjati u zavisnosti od primene. Bosch će takođe ponuditi sistem alata za bojenje raspršivanjem koji po prvi put nudi opciju raspršivanja boja, lakova ili boja za drvo. Kako se različite vrste boje mogu nanositi sa samo jednim pištoljem, ovaj sistem je značajno superiorniji u odnosu na prethodne sisteme.

Bosch beleži dinamičan rast u Srbiji

Jovanka Jovanović, generalni direktor Boscha u Srbiji


Bosch odejlenje Termotehnike lansira nove proizvode

Tokom 2014. godine, Bosch odejlenje Termotehnike će takođe pokrenuti novu paletu čeličnih panelnih radijatora za srpsko tržište. Radijatori nude izuzetno visok kvalitet i veoma visoku termalnu efikasnost. Za razliku od standardnih radijatora, svaki od ovih novih radijatora ima dva fronta. Takođe su u ponudi i obični radijatori, kao i radijatori koji zadovoljavaju stroge higijenske zahteve bolnica i objekata specijalne namene. Očekuje se da prodaja u Srbiji započne ovog meseca.

Bosch donira humanitarnu pomoć za otklanjanje posledica poplava

Kompanija Bosch je odlučila da donira 100.000 evra hitne pomoći za žrtve poplava u Srbiji, Bosni i Hrvatskoj. Sredstva će biti usmerena različitim humanitarnim organizacijama u regionu kako bi se obezbedila hrana i medicinske zalihe, kao i obnova oštećenih objekata u pogođenim područjima.

Društvena odgovornost: ulaganje u obrazovanje

Ulaganje u obrazovanje je od velikog značaja za Bosch: Bosch Srbija, GIZ (Nemačka organizacija za tehničku saradnju), i „Miljenko Verkić Neša“, srednja tehnička škola u Pećincima, su se udružili kako bi uspostavili trogodišnji program prakse za obrazovni profil industrijski mehaničar. Diplomirani srednjoškolci će steći praktična znanja i tehničke kvalifikacije u Bosch fabrici, što će im pružiti veće šanse za zaposlenje u sektoru mašinskog inženjeringa. Bosch takođe podstiče mlade žene da počnu da se bave tehničkim zanimanjima. Ove godine u aprilu je organizovana poseta novog pogona u Pećincima za devojčice iz osnovne škole „Slobodan Bajić Paja“. Bosch u Srbiji ima za cilj da dodatno poveća broj žena na tehničkim i upravljačkim funkcijama.

U 2013. godini, Bosch je takođe sponzorisao i šest domova zdravlja u Beogradu sa didaktičkim materijalima za decu.

Bosch beleži dinamičan rast u Srbiji

Na Bosch konferenciji za medije u hotelu Crowne Plaza Belgrade, prisustvovali su brojni predstavnici medija


Poslovni izgledi Bosch Grupe za 2014. godinu

Bosch očekuje rast prodaje od 3 do 5 procenata u 2014. godini širom sveta. Proizvodi s mogućnošću povezivanja na internet i usluge zasnovane na internet tehnologiji su jedan od fokusa budućeg rasta prodaje kompanije. S obzirom na znanje i veliku stručnost na području tehnologije, dobavljač tehnologije i usluga je dobro pripremljen za napredak u tom smeru. „Bosch tradicionalne vrednosti – naša snaga inovacije, visok standard kvaliteta, međunarodna prisutnost i objedinjujuća snaga naše korporativne kulture - takođe su dragoceni u svetu povezanom putem interneta“, izjavio je Dr. Volkmar Denner, CEO kompanije Bosch., na skoro održanoj godišnjoj konferenciji za štampu u Nemačkoj. Štaviše, Bosch je globalni lider na tržištu mikromehaničkih senzora (MEMS), ključne tehnologije kada je u pitanju povezivanje stvari putem interneta. Senzori omogućavaju novi oblik tehničke pomoći u svakodnevnom životu – u na primer automatizovanoj vožnji, ili inteligentnoj zgradi. Strateški cilj kompanije Bosch je stvaranje rešenja za povezanu mobilnost, povezanu proizvodnju, povezane energetske sisteme i povezane zgrade.

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Pažljivko nastupao u okviru manifestacije LETO U FAS-u

Pažljivko nastupao u okviru manifestacije LETO U FAS-u

U kragujevačkoj fabrici kompanije FIAT Automobili Srbija (FAS), danas je održana predstava "Pažljivko" za decu zaposlenih u okviru projekta LETO U FAS-u (FAS Summer). Kompanija Fiat Automobili Srbija (FAS), koja je nedavno pokrenula Nacionalnu edukativnu kampanju SMART KID, posvećenu podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju...

Tragična nesreća u Lamborghini Murcielagu u Nemačkoj

Tragična nesreća u Lamborghini Murcielagu u Nemačkoj

U subotu, u Nemačkoj, dogodila se tragična saobraćajna nesreća, u kojoj je učestvovao ekskluzivni supersportski automobil Lamborghini Murcielago. Nažalost, ovoga puta nije sve prošlo sa zgužvanim limovima, već je neodgovornost za volanom za posledicu imala i ljudske žrtve...

Pomeranje granica – TechArt  911 Turbo S by Botta

Pomeranje granica – TechArt 911 Turbo S by Botta

Kada Porsche na tržiste izbaci svoju najjaču i najbržu “911-icu” do sada, malo kome pada na pamet da kaže da mu fali snage, tjuning kuća TECHART  ponovo se usudila da zakorači u apsolutno ludilo. Iz fabrike, impozantni auto izlazi sa 560KS i 700Nm obrtnog momenta...

Subaru objavio proizvodne i prodajne rezultate za maj 2014. godine

Subaru objavio proizvodne i prodajne rezultate za maj 2014. godine

Na osnovu redovnog izveštaja Japanskog udruženja proizvođača automobila - JAMA, proizvođač vozila Subaru - Fudži teška industrija, proizvela je tokom maja 2014. godine u svojim domaćim fabrikama 55.982 jedinice što uz povećanje od 10,5% u odnosu na isti period prošle godine predstavlja i rekordnu proizvodnju za mesec maj...

Volvo kamioni: letnja akcija Vozite hladne glave

Volvo kamioni: letnja akcija Vozite hladne glave

Vlasnicima Volvo kamiona se po sniženim cenama nudi mogućnost kontrole i dopune klima uređaja, ugradnja spoljnih klima jedinica, a, uz specijalne popuste, i delovi klima sistema. Po promotivnoj ceni od 6.554 dinara (bez PDV-a), vlasnicima Volvo kamiona u koje su već ugrađeni klima sistemi, nudi se AC paket...

Last minute ponuda za nekoliko Volvo automobila

Last minute ponuda za nekoliko Volvo automobila

U saradnji sa principalom, Volvo Cars Company, Grand Motors, ovlašćeni uvoznik, prodavac i serviser Volvo automobila, pripremio je specijalnu, „last minute“ ponudu za nekoliko novih vozila proizvedenih pred kraj 2013. godine, s isporukom odmah po obavljanju finansijskih formalnosti.

Dacia Duster Extreme 1.2 Tce 130 4x4
Slika nedelje