Mercedes-Benz predstavio model C-Klasa karavan AMG Line

Nova generacija modela Mercedes-Benz C-Klasa nedavno je predstavljena i u karoserijskoj verziji karavan. Kao i kod verzije sedan, kao i kod drugih modela ove nemačke marke, u ponudi će biti atraktivan paket AMG Line, koji se odnosi prvenstveno na dizajnerske detalje...

Pogledajte vest: Nova Mercedes-Benz C-Klasa - Trening vožnja u Srbiji + FOTO.
Rezultat rada nemačkih dizajnera na "paketu" AMG možemo videti na prvim fotografijama. Paket stiskih detalja je veoma sličan onom koji smo videli na klasičnom sedanu W205. Karavan dužine nešto preko 4,7 metara izgleda veoma atraktivno. Velika maska hladnjaka ima samo dve hromirane vodoravne lamare, između kojih se nalazi velika trokraka zvezda.
Pogledajte vest: Mercedes-Benz C AMG Line 2014 - Prve fotografije i informacije.
Prednji branik je dobio novi hromirani splitter, što se verovatno neće svideti onima koji svoj automobil koriste najviše u gradskim uslovima, ali ovde se radi o stilu. Bočni pragovi su mišićavi, a od bazne verzije razlikuje se i po zadnjem braniku u koji je integrisan difuzor za vazduh. Benzinske verzije imaju završetke izduvnog sistema izrađene od nerđajućeg čelika. To se odnosi na verzije C 180 (115 kW), C 200 (135 kW) i C 250 (155 kW), dok turbodizelske verzije imaju hromirane završetke izduvnog sistema. Turbodizele će zastupati 4-cilindarski motor zapremine 2,14 litra, koji pokreće verzije C 220 CDI (125 kW) i C 250 CDI (150 kW).

Pogledajte vest: Mercedes-Benz C 450 AMG Sport: na pola puta do top modela.
Posebno atraktivne su i petokrake felne prečnika 18 inča u titanijumski sivoj boji. Veliki kočioni diskovi su perforirani, a na kočionim elementima možemo videti natpis Mercedes-Benz. Pripadnost marki mora se videti na svakom mestu! Oslanjanje platforme MRA je snižemo za 15 milimetara u odnosu na standardnu verziju i značajno je tvrđe podešeno. Na glatkim nemačkim putevima to vlasnik neće osetiti, a automobil će biti znatno upravljiviji, ali videćemo kako će se ovo rešenje pokazati na našim putevima. Kao što smo i očekivali, upravljački sistem Direct Steer igra na sportsku notu.

Na krovu primećujemo aluminijumske nosače, a od sličnog materijala (polirani aluminijum) napravljeni su i okviri prozora, za razliku od unutrašnjih elemenata na prozorima, koji su izvedeni u crnoj boji (kao i B-stub).
Automagazin.rs