AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hankook otvara Technoring, najveći poligon u Aziji

Hankook otvara Technoring, najveći poligon u Aziji

Proizvođač premijum pneumatika Hankook 25. maja 2022. otvorio je Hankook Technoring. Novi poligon u Taeanu, u Južnoj Koreji, je najveći u Aziji, sa površinom od 1,26 miliona kvadratnih metara i služiće kao najsavremenije postrojenje za istraživanje i razvoj pionirskih proizvoda kompanije Hankook...

Lokacija se sastoji od 13 staza za testiranje i omogućava temeljno testiranje svih kategorija proizvoda, uključujući pneumatike za električna vozila i za super automobile. Test staze su dizajnirane za sve tipove vozila – od super automobila do kamiona i autobusa. Na lokaciji za testiranje se nalaze i kontrolni toranj, poslovne zgrade, radionice, benzinske stanice i stanice za punjenje električnih vozila. Kontrolni toranj, visok 37,1 metar, beleži napredak testiranja kroz integrisane sisteme praćenja za sva test područja i klimatske uslove.

Hankook otvara Technoring, najveći poligon u Aziji

Sa završetkom Hankook Technoring-a, kompanija je stvorila kompletnu infrastrukturu za istraživanje i razvoj kako bi dalje podsticala svoje inovacione sposobnosti. Ova infrastruktura je dizajnirana da stvori sinergiju sa postojećim postrojenjima, koji uključuju globalno sedište, Hankook Technoplex (Seul, Koreja). Pored toga, proizvođač ima i sopstvenu lokaciju Technotrac, na severu Finske, za testiranje na snegu i ledu, kao i druge regionalne R&D centre u Nemačkoj i SAD. Originalne tehnologije se razvijaju i obezbeđuju u Hankook Technodome, centralnom R&D centru, koji je opremljen najnovijom opremom. Proširena R&D infrastruktura je ono što će Hankook koristiti za dalje jačanje svoje pozicije u automobilskoj industriji u budućnosti. Hankook Technoring će poslužiti kao važna osnova za dalji tehnički razvoj i kao izvor inovacija u sektoru pneumatika. Lokacija za testiranje je relevantna kako za budući razvoj e‑mobilnosti tako i za autonomna vozila u sektoru zamene pneumatika, a sa neophodnim kapacitetima za testiranje, ispuniće stroge i raznolike zahteve proizvođača premijum automobila.

Hankook otvara Technoring, najveći poligon u Aziji

Sa prikupljenim podacima sa trenutnih testova na Hankook Technoring-u, Hankook namerava da ubrza i svoju digitalnu transformaciju. Kompanija radi na platformi za analizu velikih podataka kako bi razvila „Tehnologiju virtuelne optimizacije“ zasnovanu na veštačkoj inteligenciji. U budućnosti, Hankook takođe želi da kreira bazu podataka sa podacima o proceni pneumatika i vozila koja su testirana u najtežim uslovima. Sa ovom bazom podataka, Hankook proširuje tehnologiju oko onoga što se naziva "digitalni blizanac". Ovo digitalno testiranje pneumatika je važan dodatak testiranju staze i opreme, a pritom skraćuje vreme razvoja pneumatika. Hankook tako objedinjuje „testiranje u stvarnom životu“ za mobilnost budućnosti uz korišćenje mogućnosti virtuelnog testiranja.

Hankook otvara Technoring, najveći poligon u Aziji

Pored toga, Hankook planira da aktivno proširi saradnju sa kompanijama za mobilnost, istraživačkim i obrazovnim institucijama i start-upovima. Korišćenjem najsavremenije infrastrukture kompanije Hankook Technoring, zajednički rad može da nastavi da unapređuje tehnologije. Na ovaj način, kompanija ne samo da će dodatno proširiti svoje istraživačke i razvojne mogućnosti, već će doprineti i unapređenju globalne tehnologije mobilnosti.


„Pneumatici su jedini medij u vozilu koji dolazi u kontakt sa površinom puta. Oni su ključ za maksimizovanje performansi vozila, sigurnost, visoku efikasnost potrošnje goriva i udobnost vožnje. Da bi se obezbedio najbolji kvalitet proizvoda u svim uslovima, testiranje na širokom spektru staza je od velike važnosti“, kaže Hiunbum Cho, predsednik i izvršni direktor kompanije Hankook & Company.


PR

MINI Srbija na Letnjem Vivaldi forumu

MINI Srbija na Letnjem Vivaldi forumu

Kao partner Letnjeg Vivaldi foruma koji je organizovala Mokrogorska poslovna škola novog doba od 15. do 17. juna, MINI Srbija predstavio se učesnicima, odnosno domaćim i regionalnim ekspertima iz oblasti marketinga svojim atraktivnim modelima, ali i zanimljivom aktivacijom...

Toyota Corolla 2023

Toyota Corolla 2023

Malo je automobila koji mogu da imaju bolje preduslove za uspeh od Toyote Corolle, modela čija se oznaka našla na više vozila širom sveta od bilo koje druge...

Kijina prodaja u maju u Evropi porasla za 9,8%

Kijina prodaja u maju u Evropi porasla za 9,8%

Najnoviji podaci Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) pokazuju da prodaja Kia vozila u Evropi (ovde spadaju zemlje članice EU, EFTA i Velika Britanija) i dalje raste na mesečnom i godišnjem nivou, uprkos padu evropskog tržišta...

Dacia otkrila novi vizuelni identitet

Dacia otkrila novi vizuelni identitet

Obeležja novog vizuelnog identiteta marke Dacia smo do sada mogli da vidimo u zaglavljima štampanih medija i izjava (od sredine 2021.) kao i u Dacijinim prodajnim salonima (od početka 2022.), a sada je vreme da zažive i na samim vozilima!

Priča o virtuelnom dizajnu Dacije Jogger

Priča o virtuelnom dizajnu Dacije Jogger

Dizajn vozila je napredovao tokom poslednjih deset godina. Dizajneri su zamenili svoje olovke 3D modelovanjem, a inženjeri buduće modele testiraju mnogo ranije nego što prvi fizički prototipi ugledaju svetlo dana. Pitate se kako?

Dacia Duster Extreme 1.2 Tce 130 4x4
Slika nedelje