Integrisana mreža za Volvo Trucks i Renault Trucks na teritoriji Srbije

Krajem prošle godine Grupacija Volvo započela je reviziju mreže prodajno-servisnih centara kompanija Volvo Trucks i Renault Trucks u Evropi kako bi poboljšala kvalitet usluga i teritorijalnu pokrivenost u svim zemljama. Revidirano je i stanje u Srbiji i doneta odluka da se mreže kompanija Volvo Trucks i Renault Trucks na teritoriji Srbije integrišu, počev od 1. januara 2013. godine...

Prethodna struktura sistema servisnih centara u Evropi sastojala se od dve posebne mreže, jedne za Volvo Trucks i jedne za Renault Trucks. Takva struktura biće zadržana u državama u kojima obe mreže mogu da opstanu na tržištu. Mogućnost za integraciju mreža grupacija Volvo vidi na onim tržištima na kojima jedan ili nijedan brend nema kontinuirano prisustvo. Ova izmena korisnicima donosi kvalitetniju strukturu mreže i širi asortiman proizvoda dostupan na jednom prodajnom mestu.
Doneta je odluka da se poslovne operacije kompanija Volvo Trucks i Renault Trucks u Srbiji, kao i u ostalim državama tržišta South East Hub-a* (Region jugoistočna Evropa), spoje u jednu, integrisanu servisnu mrežu. Usledilo je i spajanje direkcija kompanija Volvo Trucks i Renault Trucks u Srbiji u jednu celinu, dok će prodajni timovi biti odvojeni, za svaki brend posebno.
Gospodin Slobodan Vučić, prethodno na poziciji direktora u firmi Renault Trucks Commercial d..o.o., direktor prodaje za Renault Trucks brend u kompaniji Volvo d.o.o., odgovoran za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu.

"Struktura mreže ima veliki značaj, ukoliko našim klijentima želimo da pružimo najsavremenije usluge", izjavio je Johan Bjornor, generalni direktor Volvo Group Trucks South East Hub, kao i kompanije Volvo d.o.o. u Srbiji. "Sprovođenjem ovih izmena, poboljšaćemo kvalitet usluga koje pružamo našim kupcima, povećati gustinu rasprostranjenosti centara i maksimalno ojačati oba brenda."
"Imamo ambiciozne planove u vezi sa daljim uspešnim razvojem oba brenda i radujemo se što ćemo raditi zajedno i biti u mogućnosti da ponudimo širi asortiman i proizvoda i brendova na teritoriji Srbije", navodi se u izjavi.
*Tržište South East Hub (Region jugoistočna Evropa) je deo kompanije Volvo Group Trucks prodaja i marketing EMEA (Evropa, Bliski istok i Afrika). Od 1. januara 2013. godine sledeće zemlje ušle su u sastav ovog tržišta: Albanija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Crna Gora, Hrvatska, Makedonija, Slovenija i Srbija.
Volvo Trucks Serbia