Subaru XV prodajni hit u Japanu
Proizvođač automobila Subaru, kompanija „Fudži teška industrija“ (FHI), upravo je objavila da je ukupna prodaja modela „subaru XV“ koji je u Japanu predstavljen u septembru ove godine, dostigla broj od 4.277 jedinica, samo mesec dana od kada je počela prodaja...
Ovaj prodajni rezultat, postignut između 25. septembra i 28. oktobra predstavlja preko četiri puta veći broj prodatih vozila nego što je to bilo predviđeno planom, a on je iznosio 1.000 vozila mesečno.
Preko 80% prodatih vozila imalo je naprednu tehnologiju „aj sajt“ u svojoj opremi, a najtraženije spoljašnje boje vozila su „satensko bela“, „biserno narandžasta“ i „postinjski žuto-mrka“ na koje otpada skoro 60% kupovina.
Inače, Subaru XV je nova generacija Subaru-ovog “krosovera” koji je imao svoju svetsku premijeru na 64. salonu automobila u Frankfurtu u septembru prošle godine, a regionalna prezentacija za Srbiju održana je februara ove godine u SC Ušće u Beogradu.
Pod imenom “subaru XV krostrek” na američkom tržištu debitovao je u Njujorku u aprilu, a već je dobio najvišu nagradu Instituta za bezbednost saobraćaja IIHS zbog odličnih rezultata prilikom testiranja udarca u prednji bočni deo, udara sa strane, prevrtanja i udarca u zadnji kraj vozila.
Ovi rezultati omogućili su da Subaru osvoji ukupno sedam nagrada čime je postao jedini proizvođač automobila na svetu koji je osvojio nagradu NAJBEZBEDNIJI (Top Safety Pick 2012) treću godinu za redom, za svaki model koji je proizveo.
Subaru Srbija