AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Chevrolet donirao 250.000 evra SOS Dečijim selima

Chevrolet donirao 250.000 evra SOS Dečijim selima

U godini u kojoj Chevrolet slavi stogodišnjicu postojanja, Chevolet program „Točkovi za decu“ donirao je 103 automobila SOS Dečijim selima u Evropi, Mongoliji, Izraelu, Uzbekistanu, Južnoj Africi i Lesotu – kako bi se pojačala mobilnost dece koja su u njihovom staranju i njihovih saradnika...

Chevrolet je obnovio evropsko partnerstvo sa SOS Dečijim selima kroz dodatnu donaciju od 250.000 evra nezavisnoj organizaciji za pomoć deci u 2012. godini.

„Chevrolet veruje da je svaki dan prilika da uradimo nešto sjajno“, kaže Suzan Dokerti, predsednik i upravni direktor kompanije Chevrolet Europe. „Chevrolet namerava da se približi deci u SOS Dečijim selima, ne samo kroz donacije, već i tako što će preuzeti aktivnu ulogu u svakodnevnom životu te dece.“

Ispunjavanje obećanja

U godini u kojoj Chevrolet slavi stogodišnjicu postojanja, Chevolet program „Točkovi za decu“ donirao je 103 automobila SOS Dečijim selima u Evropi, Mongoliji, Izraelu, Uzbekistanu, Južnoj Africi i Lesotu – kako bi se pojačala mobilnost dece koja su u njihovom staranju i njihovih saradnika. Ovi automobili su pomogli porodicama u preko 80 SOS Dečijih sela, gde je mobilnost od suštinske važnost za podršku deci. Pogledajte video.

Zaposleni u Chevrolet-u su prihvatili program za mobilnost i partnerstvo sa SOS Dečijim selima, i podržali su veliki broj novih aktivnosti u 2012. godini:

• Sponzorski program vredan 110.000 evra u 11 zemalja centralne i istočne Evrope za finansiranje svakodnevnih potreba dece. Radeći sa SOS Dečijim selima u 11 zemalja, kompanija Chevrolet Central and Eastern Europe je ovog septembra pozvala decu i mlade iz SOS Dečijih sela u tim zemljama da dođu na trodnevni letnji kamp na plaži u Opatiji, u Hrvatskoj.
• U Belgiji, Italiji i Grčkoj, Chevrolet je sponzorisao instalaciju solarnih panela na kuće u SOS Dečijim selima, koje će vremenom smanjiti troškove električne energije u selima. U Belgiji, dilerstva i kompanija Chevrolet takođe doniraju 10 evra od svakog novog automobila koji prodaju. Ako je automobil finansiran, GMAC Inc. takođe donira 5 evra. U Italiji, dilerstva i Chevrolet su zajedno podržali instalaciju solarnih ploča.


• Chevrolet filijala u Španiji podržala je izgradnju SOS obdaništa na Kanarskim ostrvima kroz donaciju prodajnih salona sakupljenu od svakog prodatog automobila.
• Inicijativa podržana od strane Chevrolet filijale u Italiji je obezbedila da majke i deca iz SOS Dečijih sela prisustvuju koncertima Ticijana Fera u Milanu i Veroni, održanim u sklopu njegove turneje.

Fokusiranje na porodične trenutke

Trenuci čine porodice: od priče pred spavanje, porodičnog obroka ili letovanja, svakodnevni porodični trenuci deci donose nezaboravna iskustva koja im pokazuju da su voljeni i da tu pripadaju.

Ove trenuci, koje SOS Dečija sela trentuno naglašavaju u globalnoj kampanji, se mogu čuti među yaposlenima u kompaniji Chevrolet Central and Eastern Europe kada ih upitate šta je njihovo detinjstvo učinilo posebnim. Njihov najčešći odgovor– „putovanje za letnji odmor“, je reprodukovano za decu SOS Dečijih sela, jer su zaposleni u ovim institucijama organzovali trodnevni letnji kamp u Hrvatskoj! Za mnogu decu ovo je bilo prvo putovanje van granica njihove zemlje ili njihov prvi let avionom. Na plaži su uživali u sunčanju, sportovima na vodi, igrama na plaži i trkama na dušecima na moru. Pogledajte video.

„Moje sećanje na naš dan na plaži je spremljeno u kutiju, a ta kutija će biti spremljena u mom srcu. Otvoriću tu kutiju kada dođu teška vremena“, rekao je Gabrijel koji živi u SOS Dečijem selu u Rumuniji, nakon njegovog iskustva u letnjem kampu.
 
O SOS Dečijim selima

SOS Dečija sela je jedna od najvećih oganizacija za pomoć deci na svetu, koja pruža podršku porodicama i pomaže ugroženoj deci da odrastu u domu punom ljubavi. SOS Dečija sela sarađuju sa partnerima u svakoj zajednici bilo da pomažu porodicama da se brinu za svoju decu ili da ponude alternativu, na primer SOS porodicu. SOS porodice vodi SOS majka ili roditelj: profesionalno obučen staralac, koji stvara emotivno stabilne veze u brižnom i sigurnom domu.

„Pružajući dom pun ljubavi svakom detetu i pružajući podršku stabilnom porodičnom okruženju, SOS Dečija sela nam pomažu da deci pružimo bolje prilike u životu, kako budu odrastali u nezavisne mlade ljude“, objašnjava Ričard Pihler, generalni sekretar međunarodne organizacije SOS Dečija sela.

Chevrolet

Wimmer RS: 1020 konja za Porsche 911 GT2 RS

Wimmer RS: 1020 konja za Porsche 911 GT2 RS

Porsche 911 GT2 RS dobija supersnažnu injekciju. Nemačka tjuning kompanija, Wimmer Racing Technology, smatra da su inženjeri Porschea pri razvoju modela GT2 bili previše oprezni, i zato je predstavila poseban tjuning paket...

Zimovnik za motocikle u Delta Automoto

Zimovnik za motocikle u Delta Automoto

Delta Automoto uvodi novu uslugu, Zimovnik za motocikle, za sve one koji nemaju adekvatan prostor za čuvanje motocikla u zimskom periodu i to po promotivnim cenama od 25eur za jedan mesec, 50eur za tri meseca i 100eur za šest meseci...

Takmičarski Subaru BRZ prikazan na salonu u Australiji

Takmičarski Subaru BRZ prikazan na salonu u Australiji

Jedan od najatraktivnijih modela za ljubitelje motosporta upravo je izložen na Salonu automobila u Australiji (AIMS) u obliku sportski opremljenog i za auto-piste spremnog Subaruovog BRZ-a. Na svom štandu prikazuje ga Subaru Australija, kao najnoviju kreaciju svog dugogodišnjeg partnera, kompanije Possum Bourne Motorsport (PBMS) iz Novog Zelanda.

Peugeot 2008: serijska verzija na prvoj fotografiji?

Peugeot 2008: serijska verzija na prvoj fotografiji?

Kompanija Peugeot je na sajmu automobila u Parizu predstavila koncept malog crossover modela, koji će u svom serijskom izdanju biti direktni konkurent modelima kao što su Nissak Juke ili Opel Mokka. Već tada je bilo jasno, da koncept nije daleko od serijske proizvodnje, što potvrđuje francuski časopis Auto Plus...

BASF: Međunarodno takmičenje u oblasti dizajna automobilskih sedišta

BASF: Međunarodno takmičenje u oblasti dizajna automobilskih sedišta

Povodom Noći dizajna, održane na pariskom sajmu automobila, BASF je pokrenuo prvo međunarodno takmičenje u oblasti dizajna automobilskih sedišta. Konkurs je otvoren za sve one koji su zainteresovani za dizajn automobila i udobnost sedenja, ukoliko osmisle dizajnersko rešenje automobilskog sedišta napravljenog od BASF-ovih materijala.

Kada smo obavezni da koristimo zimske pneumatike?

Kada smo obavezni da koristimo zimske pneumatike?

Novi Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putevima počeo je da se primenjuje od 4. maja 2012. godine. Upravo u ovom dokumentu su definisane odredbe, koje se odnose na upotrebu zimske opreme u predstojećem periodu od 1. novembra do 1. aprila...

Lexus LF-LC: Plava boja za Sydney Motor Show 2012

Lexus LF-LC: Plava boja za Sydney Motor Show 2012

Japanska premium marka Lexus zasenila je posetioce ovogodišnjeg međunarodnog sajma automobila u Sidneju konceptom velikog luksuznog kupea sa oznakom LF-LC. Na manifestaciji Sydney Motor Show, prikazan je atraktivni granturismo u plavoj boji...

Bela boja - Najpopularnija boja automobila u 2012. godini

Bela boja - Najpopularnija boja automobila u 2012. godini

Najpopularnija boja novih automobila je bela, koja krasi 22 procenta prodatih novih automobila u svetu. Druga najpopularnija boja je srebrna, za koju se odlučila petina vlansnika, a na trećoj poziciji se nalazi crna, sa udelom od 19 procenata. Ovo je rezultat studije, koju je sproveo američki proizvođač automobilskih boja, PPG Industries...

BMW M3 CS Touring
Slika nedelje