HYVIA predstavlja prvi prototip Renault Master furgon sa pogonom na vodonik
Ovi prototipi su uvertira u jedinstven i sveobuhvatan ekosistem HYVIA koji uključuje proizvodnju i distribuciju zelenog vodonika kao i ponudu lakih komercijalnih vozila sa pogonom na vodonik...
Upoznajte kompaniju HYVIA na sajmu Hyvolution u Parizu koji će se održati 27. i 28. oktobra.
„Ponosan sam što ćemo predstaviti svoje prve prototipe sa pogonom na vodonik. HYVIA je u potpunosti predana stvaranju prilagođenih rešenja mobilnosti uz koje kupci sa lakoćom odgovaraju na izazove mobilnosti zasnovane na vodoniku. Svoj ekosistem nameravamo da proširimo na sva područja i poslovne flote kako bismo osigurali ugljenično neutralnu mobilnost. HYVIA nezaustavljivo napreduje, pri čemu znalački spaja prednosti i veštine dva predvodnika: Renault Grupe i kompanije Plug Power.”
David Holderbach, direktor kompanije HYVIA
Prototip Renault Master Van H2-TECH
o Master Van H2-TECH ne ispušta emisije ugljenika*, ima veći domet i brže se puni.
o Ovaj veliki kombi za prevoz robe i paketa ima zapreminu teretnog prostora od 12 m3 i domet do 500 km, a u prodaju stiže 2022. Ispunjavaće potrebe poduzeća, velikih kupaca, flota i lokalnih zajednica. Mobilnost zasnovana na vodoniku danas je od posebne važnosti za laka komercijalna vozila jer pomaže da se poveća domet pri većem opterećenju i intenzivnijoj upotrebi.
o Master Van H2-TECH je opremljen gorivnom ćelijom snage 30 kW, baterijom kapaciteta 33 kWh i rezervoarima sa ukupno 6 kg vodonika (četiri rezervoara zapremine 1,5 kg).
o Proizvedeno u Francuskoj:
o Master Van proizvodi se u fabrici Batilly u Francuskoj.
o Ugradnju električnih rešenja i rešenja zasnovanih na vodoniku sprovodi PVI, filijala Renault Grupe u Gretz-Armainvilliersu.
o Električni motor proizvodi se u fabrici Cléon.
o Sastavljanje gorivnih ćelija u fabrici u Flinsu trebalo bi da započne do kraja ove godine.
o Rezervoare vodonika će dobavljat francuska kompanija Faurecia.
Prototip stanice za snabdevanje vodonikom
o Stanica za snabdevanje vodonikom kompanije HYVIA omogućava punjenje za samo pet minuta. Sam postupak punjenja je jednostavan kao i punjenje vozila sa termičkim motorom pa će vozači više vremena provoditi u vožnji.
o Snabdevanje same punionice i punjenje vozila su krajnje jednostavni:
vodonik se dobija elektrolizom vode direktno na lokaciji ili se isporučuje u cisternama.
Sistem komprimuje vodonik kako bi ga uskladištio pre utakanja u vozilo.
Sigurnost nam je na prvom mestu: naši sistemi ispunjavaju sve propise i u skladu su sa preporučenim praksama.
o Stanica za snabdevanjem vodonikom kompanije HYVIA biće dostupne za kupovinu, zakup ili najam.
o Proizvodiće se u fabrici u Flinsu u Francuskoj.
Jedinstven i sveobuhvatan ekosistem HYVIA
Spomenuti prototipi su uvertira u jedinstven i sveobuhvatan ekosistem HYVIA koji uključuje proizvodnju zelenog vodonika (elektrolizom) i njegovu distribuciju (uz pomoć stanica za snabdevanje), kao i ponudu lakih komercijalnih vozila sa pogonom na vodonik (kombi, šasija sa kabinom i gradski minibus) kojima se proširuje ponuda baterijskih električnih vozila.
Prototipi u najavi:
o Master Chassis Cab H2-TECH: veliki kombi sa još više teretnog prostora (19 m3) i dometom od oko 250 km.
o Master Citybus H2-TECH: gradski minibus idealan za preduzeća, lokalne uprave i prevoznike kojima treba vozilo za prevoz do 15 putnika, sa dometom od otprilike 300 km.
PR