WRC - Volkswagen produžava svoj program do 2019. godine
Nemačka kompanija Volkswagen nedavno je objavila, da produžava svoj program u Svetskom reli šampionatu do kraja 2019. godine, što je sigurno obradovalo milionske fanove reli sporta i ovog nemačkog brenda širom sveta. Pored toga, iz Nemačke stižu apeli, da bi Svetski reli šampionat trebao da ima bolju medijsku pokrivenost...
Dr. Heinz-Jakob Neußer (levo), član predsedništva Volkswagena i Jost Capito, šef Volkswagen Motorsporta
Podsetimo, Volkswagenov prvobitni program u Svetskom reli šampionatu bio je planiran do kraja sezone 2015. "Svetski reli šampionat je za Volkswagen veoma dobro okruženje. Pred globalnom publikom, možemo pokazati pouzdanost, efikasnost i dinamiku naših automobila." - izjavio je član predsedništa Volkswagena zadužen za razvoj, Dr. Heinz-Jakob Neußer.
"WRC se orjentiše na tehniku serijskih automobila, kao i drugi šampionati, takmiči se u realnim uslovima, koji najbolje simuliraju realne situacije, sa kojim se naši klijenti iz celog sveta svakodnevno susreću. Pored toga, ovaj sport privlači milione ljudi. Snažna veza između razvoja serijskih i sportskih automobila i borba između rivala, uticala je da Volkswagen ima dugoročni angažman u ovom sportu." - istakao je Neußer.
Andreas Mikkelsen (Volkswagen Polo R WRC) na reliju Monte Carlo 2014 - fotografija govori više od hiljadu reči
Prvobitni plan bio je da Volkswagen učestvuje u WRC-u od 2013. do 2015. godine. Sada je upravni odbor odlučio da produži program za još četiri godine. "Odluka predsedništva, da Volkswagen produži svoj angažman u Svetskom reli šampionatu do 2019. godine, čini nas ponosnim. Ovako dugoročan program Volkswagen nikada nije imao." - izjavio je Jost Capito, šef tima.
Iskusni Jost Capito u potpunosti je opravdao povedenje Volkswagena
"Ovo poverenje je nova velika motivacija za naš tim, koja nam ne dozvoljava da spavamo na lovorikama. Uslov za uspeh šampionata je optimizovani TV format, koji će WRC učiniti još atraktivnijim za široku javnost. Promoter, zajedno sa proizvođačima, treba da obezbedi značajnije povećanje medijske pokrivenosti." - zaključuje Capito.
Automagazin.rs