AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Audi VR experience: konfigurator u virtuelnoj realnosti

Audi VR experience: konfigurator u virtuelnoj realnosti

Ponuda vozila luksuznih marki i dalje se galopirajući širi, a mnogi prodavci nemaju dovoljno kapaciteta u prodajnim salonima, u koje bi smestili sve modele. O različitim bojama jednog modela da i ne govorimo. Audi ima rešenje za ovaj problem...

Audi VR experience: konfigurator u virtuelnoj realnosti

Pogledajte vest: Audi otvorio prvi virtuelni prodajni salon.

 

Klijenti Audija će moći da pregledaju i konfigurišu svoj automobil posredstvom virtuelne realnosti. U okviru novog prodajnog koncepta - Audi VR experience, potencijalni kupac će u salonu staviti jedan uređaj na glavu, pomoću kojeg će u digitalnom okruženju imati priliku da vidi kompletnu paletu modela Audi, i to u svim kombinacijama boja karoserije i materijala u enterijeru.

Pogledajte: Testirali smo: Audi Q3 2.0 TDI S tronic.

 

Prema mišljenju stručnjaka u Audiju, ovo će potencijalnim kupcima obezbediti veoma realistično iskustvo. U digitalnom okruženju, kupac će moći da sednen za volan automobila, konfiguriše ga i isproba njegove funkcije. Poseban osećaj daje i kvalitetan zvuk, koji dolazi iz slušalica marke Bang & Olufsen, pomoću kojih kupac može čuti zvuk motora, zvuk otvaranja i zatvaranja vrata, kao i isprobati audio sistem.

Audi VR experience: konfigurator u virtuelnoj realnosti

Pogledajte: Testirali smo: Novi Audi A6 3.0 TDI Multitronic.

 

Zahvaljujući novom konceptu virtuelnog prodajnog salona, kupac će moći da dobije realniju sliku o automobilu koji kupuje, i lakše da se odluči u izboru boje i materijala. Audi VR experience prvi put je javnosti prikazan na aktuelnom autosalonu u Detroitu. Prvi showroom sa digitalnim konfiguratorom biće otvoren u aktuelnoj godini, a kasnije bi trebali biti aktivirani i mobilni konfiguratori. Oni će omogućiti, da prodavac dođe kod kupca kući i pomogne mu da konfiguriše svoj automobil.

Pogledajte: Test - Audi A3 2.0 TDI.

 

Zahvaljujući novom konceptu virtuelnog prodajnog salona, kupac će moći da dobije realniju sliku o automobilu koji kupuje, i lakše da se odluči u izboru boje i materijala. Audi VR experience prvi put je javnosti prikazan na aktuelnom autosalonu u Detroitu. Prvi showroom sa digitalnim konfiguratorom biće otvoren u aktuelnoj godini, a kasnije bi trebali biti aktivirani i mobilni konfiguratori. Oni će omogućiti, da prodavac dođe kod kupca kući i pomogne mu da konfiguriše svoj automobil.

Podsetiom, prvi virtuelni showroom, Audi je otvorio 2012. godine, nazvavši ga Audi City. U ovom salonu, automobili suprezentovani u digitalnoj formi, u razmeri 1:1. Ovakvo rešenje štedi prostor prodajnog salona. Trenutno se prodajni saloni Audi City nalaze u Londonu, Pekingu, Berlinu, a ove godine bi trebao biti otvoren i jedan u Moskvi.

Automagazin.rs

750.000 Opel Insignia: Jubilej za uspešnu perjanicu

750.000 Opel Insignia: Jubilej za uspešnu perjanicu

Novo poglavlje je dodato uspešnoj priči Opel Insignije. 750.000. primerak Opelovog vodećeg modela je sišao sa proizvodne linije u fabrici u Riselshajmu. Tim za finalno sklapanje, koji vodi upravnik fabrike Aksel Šajben (Axel Scheiben), proslavio je...

BMW u Kini proizveo 1 milion automobila

BMW u Kini proizveo 1 milion automobila

BMW je nedavno proizveo milioniti automobil u Kini. To je samo još jedna potvrda, koliki potencijal ima najmnogoljudnija zemlja na svetu u oblasti automobilske industrije, u kojoj proizvodne pogone imaju najveće kompanije na svetu...

Honda FCV Concept - premijera u Detroitu

Honda FCV Concept - premijera u Detroitu

Nova generacija Hondinog FCV concept-a debituje na Detroit Motor Show 2015. Hondin FCV concept prikazuje evoluciju stila kako enterijera tako i eksterijera predstojećeg vozila sa nultom emisijom gorivih ćelija, koje bi trebalo da bude dostupno u Japanu od marta 2016. godine...

Fiat Automobili Srbija (FAS) organizuje košarkaški turnir

Fiat Automobili Srbija (FAS) organizuje košarkaški turnir

U nedelju, 25. januara u Kragujevcu,  u hali "Jezero" biće otvoren turnir u košarci pod nazivom "Ja sam timski igrač".  Zaposleni kompanije FAS, podeljeni u 16 timova prema sektorima, takmičiće se u turniru koji će trajati do 1. februara, kada će biti održano finale...

Super Bowl 2015 - BMW će predstaviti i3

Super Bowl 2015 - BMW će predstaviti i3

BMW će se predstaviti u finalu američkog fudbala Super Bowl kroz spot u trajanju od 60 sekundi. Tako se BMW vraća na veliku utakmicu posle "apstinencije" od četiri godine. Reklama će biti emitovana u prvoj četvrtini utakmice, u nedelju, 1. februara...

Renault Rafale E-Tech Hybrid Esprit Alpine
Slika nedelje