Nova Mazda2 - Enterijer otkriven na videu
Nova generacija malog japanskog hatchback modela je porasla, a zanimljivo je da će u ponudi biti i novi turbodizel motor 1.5 Skyactiv-D. Urednik australijskog servera Drive imao je mogućnost da se upozna sa prototipom ovog modela...
Pogledajte: Test - Mazda3 Sport G165 Revolution.
Kao što je uobičajeno, karoserija automobila je zamaskirana, ali enterijer nije. Zahvaljujući novom videu, možemo imati jasniju predstavu o tome, kako će izgledati nova generacija nove generacije ovog popularnog modela. Dizajn automobila nastaviće u trendu Kodo, u kojem dominiraju sportski detalji, kako spolja, tako i u enterijeru automobila. Ispred vozača, kao kod Mazde3, dominira centralno smešten pokazivač broja obrtaja motora. Volan je atraktivno dizajniran, a instrument ploča je horizontalno orjentisana. Ispred suvozača se nalazi apsoutno horizontalna lajsna, a ne nedostaje ni displej vrhu instrument table, sličnog izgleda kao kod Mazde3.
Iz internet sajta Drive naglašavaju, da u trenutku testiranja enterijer nove "dvojke" nije bio završen. Neki detalji mogu biti promenjeni pre početka serijske proizvodnje, ali koncepcija će biti zadržana.
Pogledajte: Test - Mazda 6 CD175 A/T Revolution.
Nova dvojka je međugeneracijski porasla. Karoserija je produžena na 4.060 milimetara (+140 mm), međuosovinsko rastojanje meri 2.570 mm (+80 mm), a visina će biti veća za 25 mm i iznosiće 1.500 mm. I pored povećanih dimenzija, nova Mazda2 prosečno će "smršati" za oko 100 kilograma. Iz većih dimenzija, najviše će "profitirati" putnici. Urednik servera Drive kaže da je kabina prostrana, pre svega na prednjim sedištima, što se najviše oseća u oblasti ramena i glave.
Pogledajte: Test - Mazda CX-5 2.0i AWD Challenge.
Motori će biti iz serije Skyactiv. Oni koji preferiraju benzinske motore, mogu izabrati 4-cilindarski motor zapremine 1,5 litara, koji će biti dostupan i dve verzije snage (slabiji će razvijati 55 kW i 135 Nm). Za ljubitelje dizela, Mazda je pripremila potpuno novi 1.5 Skyactiv-D maksimalne snage 77 kW i maksimalnog obrtnog momenta 250 Nm. U ponudi će biti šestostepeni manuelni ili automatizovani menjač.
Start prodaje nove "dvojke" na domaćem japanskom tržištu planiran je tokom avgusta meseca. U Evropi će premijera biti na oktobarskom autosalonu u Parizu. Nova "dvojka" proizvodiće se u Mexicu, Japanu i Tajlandu.
VIDEO:
Automagazin.rs