Hit auto - Renault diler 2012. godine u Srbiji

Kompanija Hit Auto, osvojila je prestižno priznanje Renault diler godine 2012 u Srbiji. U današnje vreme, sa ovako rasprostranjenim IT tehnologijama je vrlo lako pratiti mnogobrojne parametre poslovanja, a zatim iz njih izvući odgovarajuće analize...

Direktor Hit Auta, Zoran Dragoj (desno), nagradu je primio od direktora kompanije Renault-Nissan Srbija, Milana Belina
Pošto je normalno u ljudskoj prirodi da se takmičimo u vezi sa raznim aspektima života tako i rada, u grupi Renault je razvijen sistem praćenja poslovanja distributera, po mnogobrojnim aspektima a završna analiza ukazuje na pobednika, što se odvija kroz akcije DOTY. U okviru ovog sistema, Renault dodeljuje najuspešnijem dileru priznanje, za koje možemo reći da predstavlja objektivnu ocenu poslovanja distributera.
Za one koji ne znaju, da nabrojimo neke od parametara koji se prate:
- Ispunjenost godišnjih planova kojih ima nekoliko vrsta ( promet rezervnih delova, promet novih vozila...)
- Ispunjenost koorporativnih standarda. Svaki proizvođač ima svoje karakteristike sa ciljem da se bilo gde u svetu osećate na isti način, odnosno da prepoznate proizvođača po tim elementima.
- Kvalitet u radu koji se meri marketinškim ispitivanjem i zadovoljstvom kupaca i valorizuje na određeni način u prodaji, postprodaji i menadžmentu
- Profitabilnost u poslovanju. Za uspešno poslovanje u ovom, kao i u svakom drugom poslu, neophodno je raspolagati dovoljnom količinom obrtnih sredstava i generisati ih iz dodatnih poslova
- Konačan finansijski rezultat, neto dobit, koja je mera uspeha u prethodnoj godini
Ovaj sistem je prvi put primenjen u Srbiji predhodne godine, i posle objektivnog bodovanja pomenutih rezultata, Hit autu je dodeljena nagrada DILER GODINE za 2012. godinu.

Milan Belin i Zoran Dragoj - Nastavak uspešne saradnje
"Hit auto postoji od 2002. i godine su predstavljale vreme stalnog razvoja i mnogobrojnih aktivnosti sa ciljem postizanja željenog nivoa kvaliteta, gde je kontinuitet u poslovanju nešto što zavisi od interakcije firme sa tržištem i u mnogome zavisi od objektivnih uslova poslovanja. Očigledno da je bilo potrebno da se nakupi veliko iskustvo, a ono se može nagomilati na sledeći način. Za deset godina postojanja isporučili smo preko 10.000 automobila, prodato je rezervnih delova u vrednosti od 20 miliona evra i servisirano je preko 120.000 automobila. Ovi brojevi , pravim poznavaocima sigurno deluju zastrašujuće te se iz njih može izvući nedvosmisleni zaključak da u Hit autu postoje timovi ljudi koji uspečno rešavaju svoje poslovne obaveze. U ovom trenutku, to je 79 zaposlenih bez još nekoliko firmi koje nam kao spoljni saradnici učestvuju u poslu. Mi volimo da kažemo da se u Hit auto teško ulazi ali da se još teže izlazi.“ - rekao je Dragoj i nastavio - „Kao što je poznato, obrazovni profili u Srbiji nisu adekvatni za ovakve vrste poslova pa se može reći da su ti svi kadrovi stvarani kroz rad. Naravno, veliku ulogu ima i obuka koju dobijamo kod našeg principala. Pored stalnih obuka novog proizvoda koji izađe a obavezna je za sve, sa ponosom možemo da kažemo da imamo više obrazovanih stručnjaka kao što su 2 elektromehaničara, 2 koteha i 2 karteha."

Konferencija je održana pred mnogobrojnim predstavnicima medija i zaposlenima, koji su veoma zaslužni za nagradu Renault diler godine
Prodaja vozila je pod očiglednim uticajem teške situacije u društvu, što se najbolje vidi po brojevima isporučenih novih vozila. U 2010. godini, HIT Auto je isporučio 1050, 2011. je prodato 850 i 2012. samo 600. Obzirom da je plan za ovu godinu 600, očekujemo da će se loši trendovi ovde zaustaviti. Obzirom da je želja ove ugledne firme bila da poziciju na tržištu gradi kroz ozbiljne investicije, kako u razvijen program tako i u opremu i u ljude, može se istaći njihova pozicija u sistemu ovlašćenih karoserijskih servisa. Znači, Hit auto je jedini ovlašćeni karoserijski servis na teritoriji Beograda.

Ispred Hit auta, zahvalio se i Eric Grasser, vlasnik Hit auta
Da biste imali pravu sliku o okruženju u kom posluje Hit auto, neophodno je reći da postoji grupa firmi Staro sajmište čiji je Hita auto deo. Cilj je bio da se stvori okruženje u kome stranka može da reši sve svoje potrebe vezane za automobil. Na osnovu ovog prikaza, može se videti da je za postizanje vrhunskih rezultata neophodno izgraditi odgovarajuće okruženje koje podrazumeva ozbiljno rešavanje problema objekta, obrtnog kapitala i kadrova. Sve je to pre deset godina bila vizija malog broja ljudi koja je verovala u svoje sposobnosti i sposobnosti ljudi oko sebe a današnje priznanje je potvrda takvog kursa.
Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal